Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Priceline
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
eDreamsUSD 178
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Fine rom, rimelig, kul lounge, midt i byn.
Kommer til å bo her igjen. Veldig fornøyd.
Har ikke noe å utsette på hotellet. Betalte 1100,- for et bra rom med dobbelseng.

Tok noen øl i loungen/resepsjon. Bra sted.

Reisetype: Reiste alene
Takk, arildonessolini
Carsten J, General Manager på Hotel Oleana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Hei Arild N,

Tusen takk for din tilbakemelding. Det er hyggelig å lese at pris og kvalitet matcher og lever opp til dine forventninger.
vi er jo også fornøyd med både beliggenhet og rommene vår!
Jeg håper du tilbake om ikke så lenge og får tid til å prøve ut menyen i restauranten også.

Vh
Carsten & Team Oleana

Anmeldt 17. oktober 2018

En litt underlig blanding av hotell og restaurant møter deg her, men ble godt mottatt likevel. Hotellet scorer på frokosten, som var god, men rommet jeg fikk hadde ikke TV som virket og var vel trangt, men likevel OK.

Takk, Tbondo
Rønnaug N, General Manager på Hotel Oleana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2018

Kjære gjest,

tusen takk for din tilbakemelding!

Den kansje litt utradisjonelle løsningen hos oss, er det som skaper Hotel Oleanas fine atmosfære, synes vi.
Hyggelig å høre at velkomsten og frokosten var bra, og dine øvrige tilbakemeldinger er notert og fulgt opp.

Varmt velkommen tilbake!

Hilsen
Team Oleana,

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig boutique hotell rett ved den blå steinen og torgalmenningen. Alt utenfor døren.

Servicen på hotellet er upåklagelig og frokpsten er meget bra. Rommene med kult design og store nok. Restauranten er også av god standard og gode drinker.

Det som trekker ned på dette hotellet er manglende fasiliteter. Ikke noe treningsrom tilgjengelig og et lite stykke å gå til parkeringshuset i regn.

Ellers anbefales hotellet :)

Takk, SimenPR

Kjære gjest,

vi blir utrolig glade glade for å lese din fine tilbakemelding! Tusen takk skal du ha!
Til neste gang kan du vite at vi har treningsavtale med to treningsstudio like ved, og paraply får du låne av oss på veien!

Varmt velkommen tilbake,

Hilsen
Team Oleana,

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Her har vi bodd tidligere og er fortsatt like fornøyd. Meget sentralt, flotte rom, god frokost og ikke minst, meget hyggelig og serviceinnstilt personale. Anbefales. Også en bra plass å ta en drink på kvelden, selv om utvalget var noe begrenset. Kjører du bil kan du bruke Klostergarasjen like ved. Kort gåtur fra hotellet.

2  Takk, arildo274
Rønnaug N, General Manager på Hotel Oleana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Kjære gjest,

så hyggelig at du ville bo hos oss igjen , det er den beste bekreftelsen vi kan be om!
Takk for dine fine tips, Klostergarasjen med 15%rabatt er det mange som setter pris på. Vi håper du ble gjort oppmerksom på vår rikholdige cocktailmeny?

Vi ønsker dere varmt velkommen tilbake,

hilsen Team Oleana,

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Fikk et stort og pent rom i 7 etasje, ut mot bakgården. Stile og rolig. Sikkert lurt og be om rom ut mot bakgården, hvis ikke er det nok litt støy fra gata.

Hotellet ligger mitt i sentrum av Bergen.

Bra frokost.

Hyggelig betjening.

Takk, larsk305

Kjære gjest,

tusen takk for fin tilbakemelding fra deg!
Vi er glade for at du delte fra dine erfaringer.

Varmt velkommen tilbake!

Hilsen team Oleana,