3 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 178
Trip.comUSD 163
eDreamsUSD 178
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Budde ei natt på Oleana og har berre gode ting å sei om hotellet! Kjempesentralt, hyggelig og tilgjengelig betjening, lun atmosfære i heile hotellet. God kvalitet på rommet, særlig badet virka heilt nytt og skinande reint! Hadde rom mot bakgården og fikk sove heile natta i ro med åpent vindu. God hotellfrukost og igjen samme gode stemning i restauranten/frukostrom. Fikk mykje meir for pengane her enn eg har fått på andre og dyrare hotell i sentrum. Kjem tilbake!

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Curiosity267744
Carsten J, General Manager på Hotel Oleana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Kjære Curiosity267744

Tusen takk for din tilbakemelding - det var hyggelig å lese i denne førjulstiden.
Veldig fint å se at du likte både rommet og frokosten.

Hjertelig velkommen tilbake.

Ha en forstatt fin dag og god jul og godt nyttår når den tiden kommer!

Carsten og Team Oleana

Anmeldt 7. november 2018

Hadde et veldig bra opphold. Var litt merkelig å tråkke rett inn i en restaurant, men ble veldig godt mottatt og losjet til heis som førte meg til hotellrommet. Det var et romslig og spennende rom jeg fikk. Renholdet var solid under hele oppholdet.

Romtips: King bed var verdt det, fantastisk soveopplevelse.
Takk, ossi2
Carsten J, General Manager på Hotel Oleana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Hei Oscar S,

Takk for din tilbakemelding. Vi liker jo å vise frem alle aspekter med hotellet også restauranten vår, selvom det kanskje er litt merkelig. Men heldigvis fikk vi deg opp på rommet og du hadde et hyggelig ophold! Jeg håper du fikk tid til å prøve maten i restauranten vår også.

Ha en fortsatt fin dag og en gos helg når den tiden kommer

Carsten & Team Oleana

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Fine rom, rimelig, kul lounge, midt i byn.
Kommer til å bo her igjen. Veldig fornøyd.
Har ikke noe å utsette på hotellet. Betalte 1100,- for et bra rom med dobbelseng.

Tok noen øl i loungen/resepsjon. Bra sted.

Reisetype: Reiste alene
Takk, arildonessolini
Carsten J, General Manager på Hotel Oleana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Hei Arild N,

Tusen takk for din tilbakemelding. Det er hyggelig å lese at pris og kvalitet matcher og lever opp til dine forventninger.
vi er jo også fornøyd med både beliggenhet og rommene vår!
Jeg håper du tilbake om ikke så lenge og får tid til å prøve ut menyen i restauranten også.

Carsten & Team Oleana

Anmeldt 17. oktober 2018

En litt underlig blanding av hotell og restaurant møter deg her, men ble godt mottatt likevel. Hotellet scorer på frokosten, som var god, men rommet jeg fikk hadde ikke TV som virket og var vel trangt, men likevel OK.

Takk, Tbondo
Rønnaug N, General Manager på Hotel Oleana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2018

Kjære gjest,

tusen takk for din tilbakemelding!

Den kansje litt utradisjonelle løsningen hos oss, er det som skaper Hotel Oleanas fine atmosfære, synes vi.
Hyggelig å høre at velkomsten og frokosten var bra, og dine øvrige tilbakemeldinger er notert og fulgt opp.

Varmt velkommen tilbake!

Hilsen
Team Oleana,

Rønnaug

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig boutique hotell rett ved den blå steinen og torgalmenningen. Alt utenfor døren.

Servicen på hotellet er upåklagelig og frokpsten er meget bra. Rommene med kult design og store nok. Restauranten er også av god standard og gode drinker.

Det som trekker ned på dette hotellet er manglende fasiliteter. Ikke noe treningsrom tilgjengelig og et lite stykke å gå til parkeringshuset i regn.

Ellers anbefales hotellet :)

Takk, SimenPR

Kjære gjest,

vi blir utrolig glade glade for å lese din fine tilbakemelding! Tusen takk skal du ha!
Til neste gang kan du vite at vi har treningsavtale med to treningsstudio like ved, og paraply får du låne av oss på veien!

Varmt velkommen tilbake,

Hilsen