Gratis avbestilling frem til 03.02.23
Official site
Anmeldt 27. november 2018

Overnattet 1 natt her, og dette hotellet kan absolutt anbefales. Ypperlig beliggenhet når man skal være i sentrum. Betjeningen var veldig hyggelig. Rommet var ikke så stort, men det var stilig og rent og pent. Det eneste jeg savnet, var at vinduet ikke kunne åpnes. Vi hadde rom mot bakgården, så det var stille og rolig, selv om det var helg. Frokosten var ikke i overflod, men det var noe for enhver smak der, og ikke minst, nypresset appelsinjuice. Og maten var veldig god.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Vivpriw
Carsten J, General Manager på Hotel Oleana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Kjære Vivian P W,

Takk for din tilbakemelding - alltid hyggelig å lese om fornøyde gjester.

Frokosten er ikke så stor men har høy kvalitet på utvalgt, det er viktig for oss, og det ser ut som du også er enig i det.

Ønsker deg en fin jul og et godt nytt år når den tiden kommer.

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Budde ei natt på Oleana og har berre gode ting å sei om hotellet! Kjempesentralt, hyggelig og tilgjengelig betjening, lun atmosfære i heile hotellet. God kvalitet på rommet, særlig badet virka heilt nytt og skinande reint! Hadde rom mot bakgården og fikk sove heile natta i ro med åpent vindu. God hotellfrukost og igjen samme gode stemning i restauranten/frukostrom. Fikk mykje meir for pengane her enn eg har fått på andre og dyrare hotell i sentrum. Kjem tilbake!

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Curiosity267744

Kjære Curiosity267744

Tusen takk for din tilbakemelding - det var hyggelig å lese i denne førjulstiden.
Veldig fint å se at du likte både rommet og frokosten.

Hjertelig velkommen tilbake.

Ha en forstatt fin dag og god jul og godt nyttår når den tiden kommer!

Carsten og Team Oleana

Anmeldt 7. november 2018

Hadde et veldig bra opphold. Var litt merkelig å tråkke rett inn i en restaurant, men ble veldig godt mottatt og losjet til heis som førte meg til hotellrommet. Det var et romslig og spennende rom jeg fikk. Renholdet var solid under hele oppholdet.

Romtips: King bed var verdt det, fantastisk soveopplevelse.
Takk, ossi2
Carsten J, General Manager på Hotel Oleana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Hei Oscar S,

Takk for din tilbakemelding. Vi liker jo å vise frem alle aspekter med hotellet også restauranten vår, selvom det kanskje er litt merkelig. Men heldigvis fikk vi deg opp på rommet og du hadde et hyggelig ophold! Jeg håper du fikk tid til å prøve maten i restauranten vår også.

Ha en fortsatt fin dag og en gos helg når den tiden kommer

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Fine rom, rimelig, kul lounge, midt i byn.
Kommer til å bo her igjen. Veldig fornøyd.
Har ikke noe å utsette på hotellet. Betalte 1100,- for et bra rom med dobbelseng.

Tok noen øl i loungen/resepsjon. Bra sted.

Reisetype: Reiste alene
Takk, arildonessolini
Carsten J, General Manager på Hotel Oleana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Hei Arild N,

Tusen takk for din tilbakemelding. Det er hyggelig å lese at pris og kvalitet matcher og lever opp til dine forventninger.
vi er jo også fornøyd med både beliggenhet og rommene vår!
Jeg håper du tilbake om ikke så lenge og får tid til å prøve ut menyen i restauranten også.

Anmeldt 17. oktober 2018

En litt underlig blanding av hotell og restaurant møter deg her, men ble godt mottatt likevel. Hotellet scorer på frokosten, som var god, men rommet jeg fikk hadde ikke TV som virket og var vel trangt, men likevel OK.

1  Takk, Tbondo
Rønnaug N, General Manager på Hotel Oleana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2018

Kjære gjest,

tusen takk for din tilbakemelding!

Den kansje litt utradisjonelle løsningen hos oss, er det som skaper Hotel Oleanas fine atmosfære, synes vi.
Hyggelig å høre at velkomsten og frokosten var bra, og dine øvrige tilbakemeldinger er notert og fulgt opp.

Varmt velkommen tilbake!

Hilsen