Travelocity
Orbitz.com
Priceline
eDreamsUSD 179
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi tilbragte 3 netter i en juniorsuite på hotellet. Vi opplevde både resepsjonistene og renholderne som veldig hyggelige. Vi kom tidlig før innsjekk, men de hadde mulighet til å sjekke oss inn tidlig. Det hadde vi ikke forventet.

Rommet var rent og hadde det vi trengte. Det var stille og rolig om natta og sengene var gode. Noe lytt ut til gangen, men det ble ikke et problem. Toalettet er veldig lytt, så ørepropper eller musikk anbefales om man er på partur. ;)

Frokosten var også god. Ikke ekstremt stort utvalg, men passende utvalg slik at alle fant noe de likte. Kvaliteten på maten var også god.

Det haddevært fint om det var mulig å kjøpe litt kaffemat, f.eks. vafler og lignende om formiddagen og ettermiddagen på hotellet, men hotellet ligger i nærheten av mange flotte kafeer og spisesteder, så det løste seg.

Alt i alt er vi svært fornøyde og kunne valgt dette stedet igjen. Rimelig var det også.

Takk, SunnivaS4
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Moderne rom, sentral beliggenhet og vennlig personale. Anbefales. Vi hadde junior suite og var veldig fornøyde.
Har du med bil til Bergen så et dette hotellet helt perfekt. Parker i Klostergarasjen, velg utgang Torgalmenningen og du har få meter å gå til hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, KariogPer
Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Rett og slett veldig bra boutique hotell i Bergen sentrum. 50m fra Torgalmenningen. Stille og rolig. Restaurant og uteservering. Deilig frokost. Anbefales på det varmeste. Parkering i klostergarasjen.

Dato for oppholdet: juni 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, bakslottet
Anmeldt 8. mars 2020

Veldig koselig hotell og hyggelig atmosfære. Vidunderlige gode senger å sove i. Hyggelig betjening og super service. Frokosten var utrolig bra. Svært sentralt midt i Bergen sentrum. Til tross for at vi overnattet fra lørdag til søndag kunne vi ikke høre støy utenfor. Vi anbefaler dette hotellet på det varmeste.

Romtips: Rom 418, ligger i et hjørne av hotellet ,har mye lys med to vinduer og bred vinduskarm hvor man kan nyte en god kaffe☕️
Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, 788sisselAa
Anmeldt 6. mars 2020

Flott hotell med vennlig og god service, pent rom og skikkelig god frokostbuffet. Ligger svært sentralt og lett tilgjengelig med bane eller bil, selv om parkering er noe begrenset. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, halvorhvor