Sidsel og Torbjørn
  • Radissonhotels.com
    kr 3 335
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Fint lite hotell med super beliggenhet midt i Bergen.

I disse tider da bransjen jobber beinhardt med smittevern er det skuffende å se at Oleana ikke holder forventet standard.

Til frokost fikk vi tildelt tidspunkt for når vi skulle spise, men det var evig kaos på dette tidspunktet. Lang kø fra heisen og forbi resepsjonen for å vente på et ledig bord. Når man først fikk bord måtte man gå sikksakk mellom nevnte kø for å stå i ny kø for buffé/ kaffe og brød. Når man har plukket det man skal ha må man gå i mellom de andre som står i kø for å komme tilbake til bordet.

1  Takk, Smiling_Tourist
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Lite rom, kun en sitteplass, gode senger og gode lave puter. Det var rolig på natten men litt lytt ut i gangen.
Fikk tildelt tid for frokost, men dette var for dårlig organisert. Lite korona vennlig da det var tett kø og bord ble sent ryddet. Vi måtte stå og vente på ledige bord. Manglet mye ved buffe som gjorde køene enda lengre.
Betjening var hyggelige og smilende.
Vil ellers nevne at såper og sjampo som choice hotell bruker, burde ha en nøytral lukt som alle kan bruke , det lukter helt forferdelig stram sitruslukt av alle såper på deres hoteller!
Hotellet ligger sentralt til og kort vei til det meste.

Takk, Elinber
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi tilbragte 3 netter i en juniorsuite på hotellet. Vi opplevde både resepsjonistene og renholderne som veldig hyggelige. Vi kom tidlig før innsjekk, men de hadde mulighet til å sjekke oss inn tidlig. Det hadde vi ikke forventet.

Rommet var rent og hadde det vi trengte. Det var stille og rolig om natta og sengene var gode. Noe lytt ut til gangen, men det ble ikke et problem. Toalettet er veldig lytt, så ørepropper eller musikk anbefales om man er på partur. ;)

Frokosten var også god. Ikke ekstremt stort utvalg, men passende utvalg slik at alle fant noe de likte. Kvaliteten på maten var også god.

Det haddevært fint om det var mulig å kjøpe litt kaffemat, f.eks. vafler og lignende om formiddagen og ettermiddagen på hotellet, men hotellet ligger i nærheten av mange flotte kafeer og spisesteder, så det løste seg.

Alt i alt er vi svært fornøyde og kunne valgt dette stedet igjen. Rimelig var det også.

Takk, SunnivaS4
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Moderne rom, sentral beliggenhet og vennlig personale. Anbefales. Vi hadde junior suite og var veldig fornøyde.
Har du med bil til Bergen så et dette hotellet helt perfekt. Parker i Klostergarasjen, velg utgang Torgalmenningen og du har få meter å gå til hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, KariogPer
Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Rett og slett veldig bra boutique hotell i Bergen sentrum. 50m fra Torgalmenningen. Stille og rolig. Restaurant og uteservering. Deilig frokost. Anbefales på det varmeste. Parkering i klostergarasjen.

Dato for oppholdet: juni 2020
Reisetype: Reiste alene