Booking.comUSD 189
eDreamsUSD 189
CheapTicketsUSD 164
FindHotelUSD 164
Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Har besøkt mange forskjellige hotell og Oleana kan eg virkelig gå god for. Anbefales på det varmeste, kanskje spesiellt for par eller vennetur.

Det er eit stilig men fremdeles koselig hotell midt i hjertet av Bergen. Heilt unlike rom med fantastiske senger og lite støy fra byen. So er det veldig god frokost! Og ikkje minst vil eg rose personalet for servicen me har fått.

Kommer tilbake kver bergenstur.

Takk, Anita K
Anmeldt 8. september 2020 via mobile enheter

Meget god service og flotte, store rom. En fantastisk frokost med stort utvalg av kalde og varme retter. Sentralt plassert i Bergen nær båt,bybanen og butikker. Her føler du deg velkommen og oppholdet frister til gjentakelse.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Tore B
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Beliggenheten er optimal, gåavstand til det meste. Frokosten var god, og rommene var fine. Servicen fra enkelte av de ansatte har potensialet til å forbedres, og Air condition hadde gjort susen på varme dager. Utenom dette sitter vi igjen med en god opplevelse etter 5 netter på Hotel Oleana.

Takk, MiaSki
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Vi er to vennepar som bodde på Oleana i august. Hyggelige resepsjonister tok godt i mot oss. Rommene har en annerledes design enn «vanlige» hotellrom. Spennende farger på møbler og ikke minst på flisene på badet. Rommet vårt var litt lite. Vi fikk ryddet rommet og fikk nye håndklær selv under Covid-19, kanskje fordi vi bodde der i flere dager. God frokost.
Det var litt bråk fra festfolk på gatenivå, men det må man regne med når man bor midt i Bergen by. Kommer gjerne tilbake.

Takk, TigerLill1
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Hotel Oleana er veldig flott. Spennende stil på interiøret, jeg personlig elsket det. Rommet mitt var romslig og fint med pen utsikt. De ansatte var svært hyggelige og imøtekommende. Frokosten var god og variert. Beliggenheten er perfekt, kort avstand til det aller meste. Jeg kommer veldig gjerne tilbake ved en senere anledning.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, witchofthewilds