2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 11.07.22
TraveluroUSD 227
Anmeldt 9. mars 2022

Flott hotell midt i Bergen sentrum. Vi bodde i en nydelig suite med balkong mot bakgården. Ingen by støy, behagelig seng, Stilig design, stort bad med frittstående badekar. Utmerket service både i resepsjon og ved frokosten. Stort, godt og variert utvalg ved frokosten. En av de bedre frokoster vi har hatt på hotell. Vi måtte bestille tid for frokost pga liten frokostsal men det var ingen problem å endre denne tiden om morgenen når vi ønsket å spise tidligere enn bestilt tid. Dette hotellet anbefales på det sterkeste og vi kommer gjerne tilbake.

Takk, renate s
Monica Rekdal, Other på Hotel Oleana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mars 2022

Kjære gjest,

Tusen takk for hyggelige ord om Hotel Oleana. Vi er glade for å høre at oppholdet var minneverdig.
Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive en åpen og ærlig tilbakemelding - det betyr mye for oss.

På vegne av alle mine kolleger og meg selv, håper jeg vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake igjen snart.

Ønsker deg en flott fortsettelse på uken!

Mvh. Monica Rekdal
Hotel Manager
Hotel Oleana

Anmeldt 11. februar 2022

Veldig god beliggenhet. Kunne ikke bli mer sentral. Moderne og ganske nytt hotell. Bestilte superior rom for standard virket veldig smått da vi skulle bo der en hel helg. Men akkurat der ble vi litt skuffet. veldig lite rom til å være superior, men flott utsikt fra rommet mot teateret og ned mot torgalmenningen. Først andre dag fant vi garderobeskapet.. Litt surr med at nøklene måtte oppgraderes dag to, sammen med tv-tilgang. Men frokosten er noe av det bedre. Og en veldig hyggelig lobbybar. Hyggelig betjening. Litt i tvil om 5 eller 4 stjerner pga romstørrelse, men konkluderer med 5. Vi kommer tilbake.

Takk, Erik T

Kjære gjest,

Tusen takk for at du tar deg tid til å fortelle om din opplevelse her hos oss. Vi gleder oss over dine varme ord. Det er som du skriver, vi har kanskje ikke de største rommene, men vi har kvaliteter som overgår kvadratmeter. :-)

Ønsker deg en flott fortsettelse på uken!

Alt det beste,

Monica Rekdal
Hotel Manager
Hotel Oleana

Anmeldt 6. februar 2022

Gøy hotell med kul design. Hyggelig betjening. Fint nyoppusset rom med god seng, god dusj og med hårføner som faktisk tørket håret! Deilige såper på badet. Frokosten var veldig bra, med et utvalg som dekket alle behov. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, Frubock
Anmeldt 28. november 2021 via mobile enheter

Rommet var ekstremt lite til at neste størrelse er jr suite. Kaffemaskinen på rommet fungerte ikke(måtte avkalkes), spurte resepsjon om å fikse dette på morgenen, kom tilbake på kvelden og hadde fortsatt defekt kaffemaskin. Klagde igjen og fikk tilbud om en vannkoker. Frokosten var helt ok. Synes ikke oppholdet var verdt pengene.

Dato for oppholdet: november 2021
Takk, Sebastian H
Anmeldt 28. oktober 2021 via mobile enheter

Veldig bra og koselig hotell midt i Bergen sentrum . Fikk rom med balkong mot bakgården, helt uten støy fra bygatene. Rommet var pent og innbydende med lekkert og stort bad. Te og kaffe koker på rommet og gode senger. Frokost bufet var innholdsrik og velsmakende . Hyggelig betjening. Parkeringshus kun 2-3 minutters gange unna. Anbefales

Dato for oppholdet: oktober 2021
1  Takk, alfmagne