“Forbedring ... bra!”
Anmeldelse av T.G.I. Fridays

T.G.I. Fridays
Vurdert som nr. 101 av 476 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Beskrivelse: T.G.I. Friday’s er en uformell og hyggelig amerikansk diner sentralt plasser på Ole Bulls Plass i samme bygg som Hotell Norge. Friday’s er et naturlig møtepunkt for enhver anledning og her kan man blant annet ha lunsjmøter, nyte en bedre middag med familie og gode venner samt feire festlige anledninger. Friday’s har en variert og fristende meny med et bredt utvalg retter fra burgere, steker og spare-ribs til pasta, sandwicher og salater. Her er det noe for enhver smak, og som seg hør og bør på en amerikansk diner får du store porsjoner. Egen lunsjmeny frem til klokken 15.00 på hverdager, stort utvalg desserter og en variert barnemeny med oppgaver og premier. Etter middagen er det mulig å fortsette kvelden i vår velkjente cocktailbar hvor det alltid er høy stemning. Bartenderne på Friday’s er kjent for sitt glade humør og sine gode drinker, og serverer blant annet sine berømte Strawberry Daiquiri og Long Island Iced Tea. Velkommen!
Anmeldt 17. juni 2019 via mobile enheter

Her er det blitt bedre siden sist jeg var der.
Vi hadde en fin familiesamling fem voksne og to små.
Matutvalget føltes bedre og maten var god!

Synes restauranten var svært barnevennlig, egne menyer som kunne tegnes på. Små barn, 2 og 4 år spiser ikke mye og de fikk derfor en barneporsjon på deling.
God service!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Eddie_S57

Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Vet ikke om jeg skal berømme fotograf som har tatt menybildene eller kjefte på kokken. Makan til forskjell på hva man tror man bestiller og hva man får skal man lete lenge etter. Ikke var maten god, service var midt på treet og de hadde ikke en av dessertene uten å informere om det på forhånd. Dette var uventet dårlig.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Marius J
Anmeldt 9. juni 2019

Spiste BBQ spare rib hos TGF i går 8/6 2019. Det var en skikkelig nedtur. Bordet var klissete, Spareriben smakte som om den hadde lagt lenge og ventet på meg. I tillegg så det ut til at menyen var redusert til et minimum. Mener at valgmulighetene var langt fler sist jeg var der. Kelneren var til stede, men utmerket seg ikke spesielt. Toilettbesøket var en nedtur også. Her burde det vært sendt inn personale for å rydde opp og fylle på med papir. Det var riktignok mye folk på byen i går, men restauranten burde kunne takle litt kjør. Synd, for mat og service var langt bedre sist jeg besøkte dere.

Takk, Steinar I
Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

Maten var helt på det jevne - du vet hva du får på Fridays og jeg liker denne type mat. Skulle egentlig ikke skrive en anmeldelse, men bare må gi tilbakemelding på servicen. Utrolig hyggelig personale. Vår servitør var virkelig helt super.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Elin E
Anmeldt 4. juni 2019

Hadde en enkel lunch her .Variert meny og rask og hyggelig service.
God mat .Fint sted å ta et avbrekk og samle krefter for videre utforsking av Bergen sentrum

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Svein A

Reisende som så på T.G.I. Fridays, så også på

Har du vært i T.G.I. Fridays? Del dine erfaringer!