“Min sønn feiret bursdagen”
Anmeldelse av T.G.I. Fridays

T.G.I. Fridays
Vurdert som nr. 106 av 452 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: T.G.I. Friday’s er en uformell og hyggelig amerikansk diner sentralt plasser på Ole Bulls Plass i samme bygg som Hotell Norge. Friday’s er et naturlig møtepunkt for enhver anledning og her kan man blant annet ha lunsjmøter, nyte en bedre middag med familie og gode venner samt feire festlige anledninger. Friday’s har en variert og fristende meny med et bredt utvalg retter fra burgere, steker og spare-ribs til pasta, sandwicher og salater. Her er det noe for enhver smak, og som seg hør og bør på en amerikansk diner får du store porsjoner. Egen lunsjmeny frem til klokken 15.00 på hverdager, stort utvalg desserter og en variert barnemeny med oppgaver og premier. Etter middagen er det mulig å fortsette kvelden i vår velkjente cocktailbar hvor det alltid er høy stemning. Bartenderne på Friday’s er kjent for sitt glade humør og sine gode drinker, og serverer blant annet sine berømte Strawberry Daiquiri og Long Island Iced Tea. Velkommen!
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Min sønn feiret bursdagen sin på Tgif. Vi var 5 voksne og 2 barn. Maten var veldig god. Hun som serverte oss var veldig hyggelig og service innstilt. Når jeg går på restaurant i Norge forventer jeg at de snakker norsk. Denne serveringsdamen snakket bare Engelsk. Når vi fikk desserten kom hele personalet og sang bursdags sangen. Helhets inntrykket var veldig bra.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Odddah

Anmeldt 21. juli 2020

Ventet veeeldig lenge på maten. Endte opp med å klage. Kelneren ble åpenbart sur og smalt en Munkholm i bordet. Bråkete og stressende miljø. OK burger.
De ansatte jobber som bare det. Er unge og flinke. Restaurantsjefen bør gå i seg selv og få organisert opp stedet slik at det fungerer med både fornøyde gjester og ansatte.

Takk, kjellovea940
Anmeldt 21. juli 2020

Tgi FRIDAYS BERGEN
CHICKEN TENDER OG KJEMPESTORE HAMBURGERE
JORDBÆR Diqari og jordbær smothi
Brownie med is og nøtter
Alt var snadder!!
Særdeles hyggelige og serviceinnstilt personale som tok svært godt vare på store og små
Tuden takk
Vil gjerne ha kjeden til Stavanger og..

Takk, annelillw
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

7 personer av oss ifra 10 til 44 år spiste på denne hyggelige restauranten. Maten var store som små veldig fornøyd med. Betjeningen snakket engelsk, men dette gjorde ingen ting da de var meget hyggelige og alltid et glimt i øye. Stor pluss og et sted jeg virkelig ønsker å anbefale til alle.

Takk, Henning_paulseth
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Helt ok, slitsomt med dårlig akustikk i lokalet. Maten var noe tam i smaken, i forhold til det vi er vant til hos TGI.
Tok tid å få kontakt med servitører for påfyll av drikke. Bordet ble ikke ryddet før dessert kom.
Positivt med bra barnemeny til ok pris.

Takk, 78jmm78

Reisende som så på T.G.I. Fridays, så også på

Har du vært i T.G.I. Fridays? Del dine erfaringer!