“Dette stedet har tapt seg!”
Anmeldelse av T.G.I. Fridays

T.G.I. Fridays
Vurdert som nr. 109 av 469 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: T.G.I. Friday’s er en uformell og hyggelig amerikansk diner sentralt plasser på Ole Bulls Plass i samme bygg som Hotell Norge. Friday’s er et naturlig møtepunkt for enhver anledning og her kan man blant annet ha lunsjmøter, nyte en bedre middag med familie og gode venner samt feire festlige anledninger. Friday’s har en variert og fristende meny med et bredt utvalg retter fra burgere, steker og spare-ribs til pasta, sandwicher og salater. Her er det noe for enhver smak, og som seg hør og bør på en amerikansk diner får du store porsjoner. Egen lunsjmeny frem til klokken 15.00 på hverdager, stort utvalg desserter og en variert barnemeny med oppgaver og premier. Etter middagen er det mulig å fortsette kvelden i vår velkjente cocktailbar hvor det alltid er høy stemning. Bartenderne på Friday’s er kjent for sitt glade humør og sine gode drinker, og serverer blant annet sine berømte Strawberry Daiquiri og Long Island Iced Tea. Velkommen!
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Denne restauranten har tapt seg veldig. Før i tiden, for 10-12 år siden, smakte faktisk maten her ganske godt, og de hadde en variert meny. Nå har de mye færre retter på menyen, og maten var tørr og kjip.

Takk, beediersl

Anmeldt 26. juli 2021

Stakk innom for en middag uten å bestille bord, en mandag i juli. Fikk bord med en gang. Er en del støy pga mye folk og musikk. Bestilte New York strip, noe tørr. Ellers god pommes fri. Burger var grei. Anbefaler strawberry lemonade, kjempe frisk og god. Fikk kjempe god service! Ikke full pott pga maten og fordi det var så mye folk, umulig å holde 1 m avstand pga korona.

Takk, Vany90
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Mat som forventet. Du vet hva du får, da menyen ikke har endret seg særlig med åra. Barnemenyen er veldig bra i forhold til pris og utvalg. Alt i alt et godt måltid

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Stinus165
Anmeldt 2. mai 2021 via mobile enheter

Grei plass, men ikke noe som trekker opp. Hadde bestilt med beskjed om at det var en barnebursdag, men ikke så mye som en ballong på bordet. Hyggelig servering og ok mat. Mange bedre steder i Bergen.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, RosslandR
Anmeldt 25. september 2020

Jeg er svært skuffet. Pga. corona forhåndsbestilte jeg bord dagen før til en 18 års dag. Avtalte kl 7 og ble også lovd/vist hvilket vindusbord jeg ville ha. Da vi kom var ikke bordet gjort klart, gi måtte vente i 20 minutter før vi fikk bord og måtte bestale full pris for matbok drikke. Jeg synes dette er utrolig dårlig service! Jeg går ofte ut og spiser i min egen by og klager sjelden men så uprofesjonell behandling som jeg fikk skal du lete lenge etter. La det være sagt. Det er unge og uerfarne kelner der og de har mye å gjøre. Det unnskylder likevel ikke ordentlig opplæring på servicen som det var total mangel på her.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Hege B

Reisende som så på T.G.I. Fridays, så også på

Har du vært i T.G.I. Fridays? Del dine erfaringer!