“Hyggelig besøk med gode kollegaer.”

Peppes Pizza Ole Bulls plass
Vurdert som nr. 98 av 473 Restauranter i Bergen
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Var ute med noen gode kollegaer og stakk innom for en matbit.
Må skryte av de superhyggelige jentene som var raske og fulgte oss opp hele tiden. Terningkast "6"
Maten og drikke smakte fortreffelig også.
Neste gang vi er i Bergen på jobb kommer vi innom igjen.

1  Takk, tort153
Vegard B, Daglig leder på Peppes Pizza Ole Bulls plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Pizzaen er sikkert god, men å vente en time på maten går bare ikke. Koselig lokale og hyggelige ansatte, men totalt uakseptabell ventetid.

Takk, Vacation20357757774

Hei. Takk for tilbakemelding. Vi beklager så mye at ventetiden ble for lang under deres besøk. Vi gjør alt vi kan for å holde den nede.

Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Får ikke bedre Chicago pizza en på Peppes Ole Bull. Servicen er og noen av den beste i hele Bergen. Beste Peppesen jeg har spist på.

Takk, tjommiP
Vegard B, Daglig leder på Peppes Pizza Ole Bulls plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2018

Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Pizza, hvitløksbrød og salat med dressing.
Rett og slett kjempegodt. Tpooet med en nydelig servitør som var så hyggelig.
Lett å komme igjen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, johngG796NS

Anmeldt 18. august 2018

Pizza på Peppes smaker alltid bra og det gjorde det her også. Stedet har hyggelige ansatte som gir god personlig service.

Dato for besøk: august 2018
Takk, ChristianHellevang
Vegard B, Daglig leder på Peppes Pizza Ole Bulls plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Reisende som så på Peppes Pizza Ole Bulls plass, så også på

Har du vært i Peppes Pizza Ole Bulls plass? Del dine erfaringer!