“Kjedelig mat og dårlig service til for høy pris”

Peppes Pizza Ole Bulls plass
Vurdert som nr. 97 av 468 Restauranter i Bergen
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 4. september 2021

Maten man får på peppes i dag kan man lage på sitt helt eget kjøkken og gjerne 2x så bra som. På restauranten. Nå maten er så kjedelig og overpriset som den er hjelper det i hvertfall ikke at servicen er treg og dårlig i tillegg. Velg alt annen enn Peppes Pizza ved den blå steinen.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Sandrahbz

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god opplevelse. God mat, rask betjening og hyggelig atmosfære. Tar god hensyn til covid 19. Kan anbefales

Takk, 747gunnars
VegardB89, General Manager på Peppes Pizza Ole Bulls plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 24. januar 2020 via mobile enheter

Veldig dårlig opplevelse. Spiste halloumiburger som ikke var noe særlig god, og veldig overpriset. Bestilte og betalte for ekstra ost, noe jeg ikke fikk. Ventet en evighet på maten, uten noen beklagelse fra personalet, og servitørene var generelt sett ikke noe hyggelige. Vil ikke anbefale videre.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, sofieskogen
VegardB89, General Manager på Peppes Pizza Ole Bulls plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2020

Hei,

Vi er lei for din opplevelse og tar med oss tilbakemeldingen videre.

Send meg gjerne en epost til dl026@peppes.no, så vi kan få forsøke å rette opp inntrykket.

- Vegard, Daglig leder.

Anmeldt 10. oktober 2019

Helt topp.masse gjester,men maten kom fort.Kjempesøte servitører
Vi hadde baby med oss,og de spurte noen om å bytte bord med oss pga barnevogn.Knall

Dato for besøk: august 2019
Takk, xpkk
Vegard B, Daglig leder på Peppes Pizza Ole Bulls plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2019

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 6. juli 2019

Fredag kveld kl 2000 - passelig masse folk, og vi ble tildelt et bord. Vi ønsket å bytte bord til vindusfasade som ikke var ryddet. Det fikset dem, og fikk raskt klargjort dette.

Hyggelig betjening som raskt ekspederte oss, 2 voksne som vi var.
Maten kom etter 10 minutter, og smakte helt perfekt.

Vi klarte ikke spise opp, og fikk papirpose til å ta med rester hjem.
Alt bare positivt, og alltid like hyggelig å spise på Peppes Ole Bulls plass.
Valuta for pengene.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Terje A
Vegard B, Daglig leder på Peppes Pizza Ole Bulls plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2019

Takk for hyggelig tilbakemelding, Terje - velkommen tilbake!

Reisende som så på Peppes Pizza Ole Bulls plass, så også på

Har du vært i Peppes Pizza Ole Bulls plass? Del dine erfaringer!