“Som vanlig”

Egon Kjøttbasaren
Vurdert som nr. 11 av 30 Smått og godt i Bergen
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Egon er som vanlig, ikke det helt store. Kom sent og var glade for at de hadde matservering etter kl. 22.00. Pizzaen, italiensk type, var så slettes ikke italiensk. Den smakte lite, og bunnen bar preg av ferdigbunn. De ansatte var veldig trivelige og hjelpsomme.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Ekirsti

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Vi besøkte denne restauranten da det var fullt over alt.
Vi fikk bord, mat og servering raskt.
Maten var meget bra, prisen ok og det ble hyggelig.
Anbefales for en god matbit med god logistikk.
Husk å bestill alt i baren så fort du har fått bord nummer.

Takk, Trond S
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Har aldri vært innom en Egon restaurant før, bare hørt om de og må si jeg ble skuffet.
Minner om mc d. I en ny utgave.....Fordi?? Jo, du må bestille maten i baren......!! Du må kjøpe drikken din/deres i baren og bringe det til bordet selv....! Betale må du gjøre samtidig som alt er bestilt
Så blir som mc donald’s

Men pepperbiffen var perfekt,kunne nesten spises med skje, bakt potet perfekt med kryddersmør, grønnsakene derimot......vel tror ikke de hadde vært i vann de var knallharde, lite minus der

Var en servitør borte 15 sek etter maten var servert, lurte på om det smakte, vel..... sa som det var at det hadde vært greit å smake på maten før jeg svarte på det og han gikk

Men vinen var god og irishen smakte den også så takk for det

Terningkast 3 for mc D . Opplevelse
Terningkast 6 for maten

Blir nok ikke stamgjest på Egon selv om plassen er et lunt og trivelig sted med atmosfære

Takk, TrondK_12
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Me ankom et litt "stresset" spisested, men ble høflig og hyggelig mottatt av kelner Anders Me tok ein aperitiffrunde før vår kelner kom og tok bestilling (ekstrsaservice) Kjempegod mat og topp service Et lite uhell med et rødvinsglass ble raskt og effektivt ordnet opp i. Vår venn fikk skjorta til kelneren da hans skjorte var full av rødvin på ryggen. Kjempeservice nok ein gang! Tusen takk for trivelig kveld, Anders

Takk, Oddny H
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Flott sted i historiske lokaler, men med Egons særpreg. Hyggelig betjening, og Egons utmerkede meny. Fin atmosfære, og fiskesuppen var utrolig.

Takk, Ole-Asbjørn F

Reisende som så på Egon Kjøttbasaren, så også på

Har du vært i Egon Kjøttbasaren? Del dine erfaringer!