“BBQ SPARERIBS”

Egon Kjøttbasaren
Vurdert som nr. 11 av 30 Smått og godt i Bergen
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Det smakte utrolig godt! Sausen var episk! Anbefaler denne plassen til alle som leser denne på stort nivå.

Takk, rainyfn

Anmeldt 17. juli 2020

Egon er en av mine favoritt restauranter og derfor besøkte vi dette stedet :)
Jeg og min sønn spiste god pizza, mens kona mi hadde kylling kebab og den likte hun godt.

2  Takk, AST81
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

God service, hyggelig betjening men maten er overpriset. Corona tiltakene virket godt den dagen vi var der.

Takk, 635ovek
Anmeldt 16. juli 2020

Hyggelig sted med god mat og service selv om der var stappfullt og alle løp.
Spiste pizza alle sammen og den smakte fortreffelig
Ikke lenge å vente heller.

3  Takk, Gunnto202076
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Egon har god mat . Overpriset synes jeg i forhold til kvalitet og service. Man betaler ved kassen før man har fått maten på bordet . Det er på den måten lagt opp til at man betaler måltidet på forhånd . Meget merkelig å tipse for service og mat før man har smakt maten. Dette synes ikke jeg noe om. Ellers OK pizzabuffet og gode hamburgere-

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Miss-Solberg

Reisende som så på Egon Kjøttbasaren, så også på

Har du vært i Egon Kjøttbasaren? Del dine erfaringer!