“Fantastisk fredag”
Anmeldelse av Sumo Vestre Torggate

Sumo Vestre Torggate
Vurdert som nr. 90 av 445 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Var ute å spiste med en tidligere kollega, og jeg hadde skrytt veldig av sumo sin sushi på forhånd. Heldigvis svarte det nok engang til forventningene. Vi hadde ei hyggelig jente som serverte oss og tok godt vare på oss. God vin og deilig sushi. Slik det skal være. Flotte stilfulle lokaler.

1  Takk, 972stinep

Anmeldt 10. desember 2018

Spiste shushi med barnebarna 30. november. Smakte fortreffelig. Ungene elsker sushi. Takk foe en hyggelig stund.

Johnny Stiansen

Takk, 18johnnys
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk bra service hele kvelden, vi var 50 damer som skulle ha tre retters menyer, og ALT gikk på skinner. Vi hadde et koselig lokale for oss selv (det var lurt) i underetasjen. Alt i alt en utrolig koselig kveld, jeg gleder meg til neste gang, takk!

Takk, X1199ZPanneh
Anmeldt 17. oktober 2018

Sumo har en utmerket meny, og har også laget noen spesialiteter som gjør dette til en spennende sted. Prisene er heller ikke avskrekkende. De fleste ønsket å sitte "ute" i glassbygget, men det er nok et mer behagelig støynivå lengre inn i lokalet.

1  Takk, Tbondo
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng som spiste på Sumo en lørdagskveld. Fine lokaler og hyggelig servitør. Jeg spiste sushi og den var god, men om de 16 bitene var verdt 328 kroner er jeg mer i tvil om. Har spist like god sushi til nær halve prisen andre steder.
Til dessert hadde jeg en husets spesial med 4 ulike desserter, denne var også helt ok. Ostekakekulen var utrolig god, sjokoladefondanten var helt grei (litt mye stekt og litt lite sjokoladesmak), sorbeten var god og panacottaen var dessverre karamellsaus på, den var det ingen av oss som likte, men det er vel smak og behag.

I det store og det hele var maten bra (mangler det lille ekstra), men etter min mening litt overpriset. Fint lokale og hyggelig servitør gjorde det til en fin kveld.

Takk, Solk

Reisende som så på Sumo Vestre Torggate, så også på

Har du vært i Sumo Vestre Torggate? Del dine erfaringer!