“Svært høy støy”
Anmeldelse av Sumo Vestre Torggate

Sumo Vestre Torggate
Vurdert som nr. 105 av 469 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hadde reservert bord i 9 tiden, da vi kom inn i lokalene var det svært høy musikk. Vi fikk et bord i «vinterhagen» og det var helt utholdelig høy musikk og bråk. Satt ned og spiste forrett men vi klarte ikke være der lengere grunnet den høye støyen. Måtte ta med maten som takeaway.
Super god mat, var bare uheldig med plassering og timing. Utrivelig å spise når man må rope til den andre ved siden av.

Takk, malinrsunde

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, ypperlig service og fine omgivelser. Rimelige priser i forhold til kvalitet.
Hit kommer jeg gjerne igjen.

Takk, Knut Eirik S
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og ypperlig service. Godt utvalg av spennende fusion og Sushi/Maki samt andre retter som passer både store og små.

Takk, 707leifd
Anmeldt 6. juli 2021

Hadde en fantastisk opplevelse her en lørdags kveld! Vi hadde et nydelig måltid her med kjempe service fra en meget hyggelig servitør!

Jeg anbefaler denne restauranten!

Takk, stineo2014
Anmeldt 17. juni 2021 via mobile enheter

Hadde store forventninger ettersom vi var så fornøyd med besøket på Sumo Solli Plass i Oslo i fjor, men ble veldig skuffet. Måtte spørre etter servitør etter en god stund etter vi ble vist til bordet. Ble oversett av servitørene, virker som at de unngikk bordet vi satt på til tross for at det var rett ved siden av stasjonen deres. Dårlig stemning under hele måltidet. Hadde forstått det dersom det var fredag eller lørdag, men dette var på en onsdag.
Kommer definitivt ikke tilbake dit!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, TomVicious

Reisende som så på Sumo Vestre Torggate, så også på

Har du vært i Sumo Vestre Torggate? Del dine erfaringer!