“Sticky situation!”
Anmeldelse av Sumo Vestre Torggate

Sumo Vestre Torggate
Vurdert som nr. 101 av 468 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Bestilt følgende via Foodora:

Sticky pork og tempura poke.

La oss begynne med sticky pork!

Hvis du skal kalle noe sticky så må det være sticky. Når jeg tenker sticky, så skal det være riktig klissete. Denne retten var på ingen måte sticky. Svinekjøttet var mørt, smaken veldig god, den stekte risen var også overraskende god. Men lever ikke opp til stickyforventningen min dessverre.

Tempura poke var en grei rett.
Scampien var god med en god mayo!
Avokadoen som var i retten var ikke helt moden. Men ferske råvarer trekker opp

Ett godt måltid men ikke til forventningene.

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, Tom U

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

God asiatisk mat tilberedes av 4 kokker som står synlig bak en disk i restauranten.
Hyggelig hardtarbeidene personalet, men litt høy stakato musikk fra høytalere i lokalet.
Kan bli bedre på glutenfrie alternativer og ikke kutte ut deler av retten, men heller erstatte på menyen.
Gode drinker og kaffe!

Takk, Magne G
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hadde reservert bord i 9 tiden, da vi kom inn i lokalene var det svært høy musikk. Vi fikk et bord i «vinterhagen» og det var helt utholdelig høy musikk og bråk. Satt ned og spiste forrett men vi klarte ikke være der lengere grunnet den høye støyen. Måtte ta med maten som takeaway.
Super god mat, var bare uheldig med plassering og timing. Utrivelig å spise når man må rope til den andre ved siden av.

Takk, malinrsunde
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, ypperlig service og fine omgivelser. Rimelige priser i forhold til kvalitet.
Hit kommer jeg gjerne igjen.

Takk, Knut Eirik S
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og ypperlig service. Godt utvalg av spennende fusion og Sushi/Maki samt andre retter som passer både store og små.

Takk, 707leifd

Reisende som så på Sumo Vestre Torggate, så også på

Har du vært i Sumo Vestre Torggate? Del dine erfaringer!