“Hyggelig sted for søndagsbrunch”
Anmeldelse av Pygmalion

Pygmalion
Vurdert som nr. 24 av 474 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 22. november 2018

Var innom en søndag formiddag og spiste lunsj. Vi prøvde både pannekaker og ciabatta og begge rettene kan anbefales,. Hyggelig og serviceminded betjening sammen med god mat og drikke gjorde at jeg trygt kan anbefale dette stedet.

1  Takk, Norway1961

Anmeldt 1. november 2018

Enkel men grei mat til en rimelig pris. God veganmat. Mye mat i burgeren. Mutt betjening, sentral beliggenhet..

1  Takk, AnneRitaG1
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat og god atmosfære på en hektisk lørdag. Vi nøt både vegetarburger og superburger. Takk for oss, vi kommer gjerne igjen :)

2  Takk, helenes754
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Sjarmerende Pygmalion leverer alltid, både på mat og stemning. Vegetarburger og vegetarlasagne anbefales ✅

Dato for besøk: juli 2018
Takk, norglamping
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat.
Flink med allergier.
Skiftende maleri utstillinger.
Rimelige priser.
Veldig god service.
Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 884ireneh

Reisende som så på Pygmalion, så også på

Har du vært i Pygmalion? Del dine erfaringer!