“Skuffende”

Vurdert som nr. 24 av 469 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Dette var en stor skuffelse. Maten var ikke god: En vegansk wok besto primært av revet kål og chilisaus med kald ris. Til 199 kroner var dette helt håpløst. Kyllingburgeren var kald i midten. Vegansk banankake kom med kremtopp fra boks (altså ikke lenger vegansk) og var seig - hadde åpenbart vært for lenge i mikrobølgeovnen. Pannekake med rørte jordbær og krem (igjen fra boks) kom med noen slappe og sure jordbær. Dessertene ble ikke servert samtidig, kaffen vi hadde bestilt var glemt, og når vi skulle betale var oversikten over hva vi hadde spist borte vekk. Ingen sjekket inn underveis og spurte om vi var fornøyde eller ønsket mer å drikke. Skikkelig kjip opplevelse.

1  Takk, TommyGun_44

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted, men dårlig mat. Vi bestilte vegetarlasagne som ifølge menyen skulle være en smaksbombe. Grå og vassen, smakløs lasagne servert med kjedelig isbergsalat. Anbefales virkelig ikke.

1  Takk, 750Gunhild750
Anmeldt 29. juni 2021

Fint å sitte ute på Nedre Korskirkealmenning på en solrik Bergensdag. Lettvint lunsjmeny med ciabattas, wraps, salater og lette varmretter. Måten er velsmakende og betjeningen er hyggelig.

Takk, 403kjerstis
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Koselig restaurant ved bryggen i Bergen. Koselig atmosfære og hyggelig personale. Bra meny. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 719tord
Anmeldt 18. oktober 2020

Pluss for god musikk.

Pygmalion er en veteran i bransjen. Stedet er lite, men samtidig er det plass til overraskende mange.

God wifi, hyggelige lokaler, sentral plassering. Håper de blir her i mange flere år.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, helt1

Reisende som så på Pygmalion, så også på

Har du vært i Pygmalion? Del dine erfaringer!