“Hyggelig lite lunch sted”
Anmeldelse av Pygmalion

Pygmalion
Vurdert som nr. 24 av 468 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 22. september 2021

Vi spiste lunch der i forbindelse med et besøk i Bergen. det ligger hyggelig til et stenkast bra Bryggen, Vi fikk sitte ute da det var deilig sol i Bergen. Servicen var utmerketog maten var både spennende og god.
Litt uheldig at det var en del narkomane i nærheten og to av disse kom stert ruset inn på restauranten og "krøp" mellom bodene.

Takk, Victor R

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Spiste lunsj her. Selv spiste jeg pannekaker med vegetarfyll. God mat og trivelig betjening. Stedet har uteservering.

Takk, annexs64
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Dette var en stor skuffelse. Maten var ikke god: En vegansk wok besto primært av revet kål og chilisaus med kald ris. Til 199 kroner var dette helt håpløst. Kyllingburgeren var kald i midten. Vegansk banankake kom med kremtopp fra boks (altså ikke lenger vegansk) og var seig - hadde åpenbart vært for lenge i mikrobølgeovnen. Pannekake med rørte jordbær og krem (igjen fra boks) kom med noen slappe og sure jordbær. Dessertene ble ikke servert samtidig, kaffen vi hadde bestilt var glemt, og når vi skulle betale var oversikten over hva vi hadde spist borte vekk. Ingen sjekket inn underveis og spurte om vi var fornøyde eller ønsket mer å drikke. Skikkelig kjip opplevelse.

1  Takk, TommyGun_44
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted, men dårlig mat. Vi bestilte vegetarlasagne som ifølge menyen skulle være en smaksbombe. Grå og vassen, smakløs lasagne servert med kjedelig isbergsalat. Anbefales virkelig ikke.

1  Takk, 750Gunhild750
Anmeldt 29. juni 2021

Fint å sitte ute på Nedre Korskirkealmenning på en solrik Bergensdag. Lettvint lunsjmeny med ciabattas, wraps, salater og lette varmretter. Måten er velsmakende og betjeningen er hyggelig.

Takk, 403kjerstis

Reisende som så på Pygmalion, så også på

Har du vært i Pygmalion? Del dine erfaringer!