“Utrolig hyggelig sted!”

God for: Lokalt kjøkken, Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 12. november 2018

Hyggelig og et litt annerledes sted. Kjempegod popcorn og god service. Retro interiør. Ligger midt i byen, men litt gjør ikke så mye ut av seg og er derfor ikke så lett å finne.

1  Takk, 130benedictew

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Stedet der du kan treffe venner helt uforpliktende. Godt øl og nypoppet popcorn gjør livet verdt å leve ;)
Litt gammel 60/70 talls stil, og alle er velkomne. Kan anbefales.

Takk, Mokiiina
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Litt fyllesyke og slitne etter 40-årslag kom vi hit rett etter åpningstid for å oppsummere gårsdagen med venner og summe seg selv litt.

Stedet har bra utvalg av øl og har siden sist vi var i Bergen fått et bra utvalg norsk mat.

Hun i baren virket ikke helt klar for dagen når vi først møtte henne, men hun tok seg fort inn og vi følte oss særdeles velkomne alle timene vi var her etter det. Veldig hyggelig, rask og imøtekommende service!

Vi prøvde etterhvert maten, fenalår og lapskaus, og dette kunne jeg nesten ikke lagd bedre hjemme. For turister i Norge er dette god reklame for norsk mat. Fort kom den og!

Både barn og voksne koste seg her denne søndags formiddagen.

Takk, akullis
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Hvis du vil bli satt tilbake i tid til hvordan maten smakte i i Norge på 60-70 tallet er dette stedet.
God husmannskost som fiskegtateng, kjøttkaker, rabarbradessert bare for å nevne noe, langs en lang og trivelig bardisk skaper en hyggelig intim og trivelig tidskapsel tilbake i tid.
Travel, men hyggelig betjening

1  Takk, roaldo62
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk personale, ypperlig tradisjonsrik mat, bra ølutvalg og gnistrande atmosfære.
Anbefalas på det varmaste!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Stolzemannen

Reisende som så på Pingvinen, så også på

Har du vært i Pingvinen? Del dine erfaringer!