“Koselig sted å ta en øl”
Anmeldelse av Pingvinen

God for: Lokalt kjøkken, Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 15. juli 2020

Trivelig atmosfære og god øl var der med venner og familie i juli 2020, kan anbefales for avslappet atmosfære.

Takk, itsaniceday27

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Sjarmerende atmosfære og god mat. Servitøren var høflig, om enn litt reservert i begynnelsen, men da vi skjønte systemet, gikk det greit.

Vi spiste plukkfisk og røkt torsk. Vi var veldig fornøyde med maten. Smaken var god, presrntasjonen flott og porsjonene var rikelige. De har også mye godt øl der. Fin og uformell plass som selger god husmannskost.

Passer for deg som trives på en uformell plass uten hvite duker, men som fortsatt ønsker kvalitetsmat.

Mange gjester tar med seg barna sine dit. Det kan være sjarmerende, men noen vil kanskje oppleve det som et litt bråkete sted på grunn av dette. For oss var det uproblematisk.

Takk, SunnivaS4
Anmeldt 28. februar 2020

Dette er en perle av et sted. Bør bare ikke bli større for da forsvinner stemningen. Du sitter på krakker i vinduene og spiser. Man rett og slett nyter den skikkelige maten.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, egilmagne
Anmeldt 8. desember 2019

Vi var her lørdag den 30.november 19, først for finne noe å spise. Men da var det fullt. Så vi kom tilbake senere på kvelden for å smake på ølet der. Smakte på 7 fjells ølet på fat, og da juleølet. det var veldig godt, frisk og fruktig.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, hildeskovli
Anmeldt 30. november 2019 via mobile enheter

Et koselig sted å gå for å få mors kjøttkaker og fiskegrateng! Det er enkelt og ikke pretensiøst det, men rommet så mye flott og godt. Hygge! Prøv dette stedet en dag du har jobbet lenge, og du orker ikke sk «restaurantmat». Meget bra!

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Anne Margrete Ø

Reisende som så på Pingvinen, så også på

Har du vært i Pingvinen? Del dine erfaringer!