“Varmt og ekte”

God for: Lokalt kjøkken, Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 17. september 2020 via mobile enheter

Snubla innom og oppdaget til min store glede at de har plukkfisk! Nesten like god som bestefar sin. Så god at jeg kom tilbake neste dag. Stille og rolig sted. Denne opplevelsen bekrefter det vi alle vet: Lokal mat er alltid den beste, uansett hvor du er i verden

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, DR_Hjertegod

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Stakk innom sent en mandagskveld for en lett matbit. Spekemat med potetsalat var helt ok sammen med en kald Hansa øl.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, janmh2014
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi drakk øl og spiste popcorn i retro omgivelser like ved Torgallmenningen. Koselig sted, ikkje så stort lokale, men greit nok.

1  Takk, Mokiiina
Anmeldt 15. juli 2020

Trivelig atmosfære og god øl var der med venner og familie i juli 2020, kan anbefales for avslappet atmosfære.

Takk, itsaniceday27
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Sjarmerende atmosfære og god mat. Servitøren var høflig, om enn litt reservert i begynnelsen, men da vi skjønte systemet, gikk det greit.

Vi spiste plukkfisk og røkt torsk. Vi var veldig fornøyde med maten. Smaken var god, presrntasjonen flott og porsjonene var rikelige. De har også mye godt øl der. Fin og uformell plass som selger god husmannskost.

Passer for deg som trives på en uformell plass uten hvite duker, men som fortsatt ønsker kvalitetsmat.

Mange gjester tar med seg barna sine dit. Det kan være sjarmerende, men noen vil kanskje oppleve det som et litt bråkete sted på grunn av dette. For oss var det uproblematisk.

Takk, SunnivaS4

Reisende som så på Pingvinen, så også på

Har du vært i Pingvinen? Del dine erfaringer!