“Stemning! ”

God for: Forretningsmøter, Store grupper, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11 september 2017 via mobile enheter

En restaurant med mye sjarm, god mat, musikk som setter stemningen høyt og god service. Vi ble sittende fort 3,5 time uten å tenke over tiden, bare koste oss.

Takk, Verene M. H

Anmeldt 10 september 2017 via mobile enheter

Vi var en venninne gjeng som var ute etter å hygge oss med god mat og drinker, kvelden ble vellykket på Salsa!

Da vi ankom Salsa var det godt med liv! Jeg bestilte Burger, El Cabron. Den var helt nydelig! ble også fristet til å prøve desserten; Banana Empanada.

Maten ble servert fort, drinkene smakte deilig og servicen var bra! Takk for oss!

Anbefales!

Takk, Maria Jose V
Anmeldt 15 august 2017

Spiser her så ofte jeg kan. Fantastisk burger og veldig gode drinker! Mangler bare ketchup til chipsen ;)

Takk, Martine S
Anmeldt 5 august 2017 via mobile enheter

Ute for å få et måltid mat med 5 personer på en fredag kveld. Kan være utfordrende nok det. Restauranten er ned en mørk trapp, så den kan virke litt "shabby".
Men de finner et bord selv om det er fullbooket. Pluss nummer en.
Litt trangt er det, men det går greit.Maten kommer ganske fort og er svært god. Pluss nummer to.
Kjapp betjening og særdeles god mat til en "OK" pris. Ikke billig, men heller ikke svindyrt. Pluss nummer tre.

Slike anmeldelser gis ut fra hva en forventer. Og Salsa svarte langt ut over forventningene.

Takk, Erling K
Anmeldt 5 august 2017 via mobile enheter

Litt bortgjemt ligger denne restauranten i kjelleren under et annet spisested. Men har du først funnet Salsa, så kommer du gjerne igjen og igjen. Her får du ytterst smakfulle retter, vel anrettet og godt avstemt til hverandre. Vi har kost oss med biff indrefilet hver gang, og det er således ingen grunn "to charge a winning team". Ikke blant de billigste spisestedene i Bergen, men vel verdt et besøk om du ønsker en sjeldent god middagsopplevelse!

Takk, Jodex51

Reisende som så på Salsa Latin American Kitchen & Bar, så også på

Har du vært i Salsa Latin American Kitchen & Bar? Del dine erfaringer!