“Fantastisk”

God for: Romantisk, Store grupper, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 4. november 2018

Veldig mye forskjellig mat og velge mellom. Vi hadde fire forskjellige retter og alle var utrolig gode, her var det mye smak! God service og en bra stemning på Restauranten også :)

1  Takk, KristianeJenssen

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Denne passet oss perfekt. God mat og flott atmosfære. Forretten var klart best, og drinker som passer maten.

Takk, 674steins
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Har vært på Salsa flere ganger bare på det siste halvåret, en av de desidert beste restaurantene i Bergen by! De er god på kjøtt, men vegetarfajitaen jeg har fått der er den beste jeg har smakt noensinne. De har også nydelige drinker, men favoritten må være frozen margarita eller mojito på mugge. Både atmostfæren, maten og serveringen er ypperlig. Anbefales!

1  Takk, frirud
Anmeldt 27. september 2018

om du er på utkikk etter en meksikansk mat opplevelse er dette plassen å dra! har vært her flere ganger og er like fornøyd hver gang! maten er helt nydelig! desserten er nydelig og betjeningen er hyggelig,kort ventetiden på maten og stemningsfull lokale! lokalet er en opplevelse i seg selv! føler jeg har kommet til Mexico og glemmer helt at jeg sitter i det regnfylte Bergen! hit kommer jeg flere ganger!

Takk, Lisa B
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Vi var ute med noen venner for en bedre middag og det fikk vi. De fleste gikk for meny 1, med kjøtt og ingen ble skuffet. Forrett var scampi med masse smak, hovedretten kom med noe av det møreste kjøttet jeg har opplevd, godt tilbehør med mais og poteter. Desserten var en bombe med syrlig sorbet og sjokolade. Gode porsjoner med herlig smak og alle ble mett. Sikkert ikke siste gang, men her må man huske å bestille bord.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Arne S

Reisende som så på Cartel's Latin American Kitchen & Bar, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Cartel's Latin American Kitchen & Bar? Del dine erfaringer!