“Hadde ventet meg mye mer..”

Cartel's Latin American Kitchen & Bar
Vurdert som nr. 19 av 473 Restauranter i Bergen
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Store grupper
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 7. februar 2019 via mobile enheter

Valgte Salsa basert på alle de gode tilbakemeldinge her på TripAdvisor.

Siden det var mitt første besøk gikk jeg for servitørens anbefaling. Coxinhas til forrett og Diablo Steak til hovedrett.

Entrecôte er mitt favoritt biff valg. Ba om å få den medium rare stekt, men fikk beskjed om at kjøttet ble tilberedt Sous-vide. Hvorfor Sous-vide? Er biff kvaliteten så lav at den må tilberedes Sous-vide? Fikk biffen servert og førsteinntrykket var bra. Den var fint presentert og kjøttet var mørt. Men opplevelsen ble tørt og kjedelig kjøtt. Garnityret var bra, broccolien var perfekt.

Forretten var god, men ingen wow.

Ut ifra opplevelsen av forrett og hovedrett fristet det ikke å bestille desert.

Servicen var hyggelig og god.

Bassert på alle de gode anmeldelser hadde jeg forventet meg så mye mer.

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, I3451YDrogera

Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Dro dit sammen med kjæresten for å feire fødselsdag. Kjørte en treretters der vi delt på forrett og dessert. Utrolig god mat og drikke. Anbefaler å prøve rettene i tortilla bowl!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, idahalst
Anmeldt 21. januar 2019

Allitd like fornøyd med maten her, og ikke minst drinkene. Byens beste margarita! Koselig og litt intimt lokale med hyggelige ansatte.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Seeebg
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Har vært her en del ganger og spist.
Favorittene mine er diablo steak, fajitas, the ressaca og el cabron hamburger. De har i tillegg fantastisk god vin og drinker. De får lite minus for at de ikke lenger har frozen-mojito, den er sterkt savnet.

Veldig god service, som også er en av grunnene til jeg kommer stadig tilbake.

Når du går inn i lokale så er det som om du forlater Bergen og kommer inn til latin-amerika med musikken, stemningen og innredningen.

Anbefaler sterkt å spise eller bare gå her for noen drinker :)

1  Takk, hch112233
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Kom med familien for en søndagsmiddag. Fikk bord og menyene ganske raskt. Servitøren kom dessverre ikke tilbake på en stund så jeg gikk for å lete etter henne. Fant henne langt inni lokalet og ga beskjed at vi var klar med bestillinger. Hun kom likevel ikke tilbake. Etter 30 min venting forlot vi lokalet uten servering.

10  Takk, 818edyta

Reisende som så på Cartel's Latin American Kitchen & Bar, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Cartel's Latin American Kitchen & Bar? Del dine erfaringer!