“God mat, gode drinker ”

God for: Romantisk, Store grupper, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi var et selskap på seks, en valgte torsk, der forsvant fisken i krydderet. Ellers var alle vi andre fornøyd med maten, både burger og indrefilet. Jeg hadde argentinsk indrefilet, anbefales på det sterkeste om man er kjøttelsker. Gode drinker. Veldig travel kveld, men vi følte oss ikke glemt, så service er god. Anbefales om man tåler litt krydder.

Takk, P9516PJfrankh

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og kjæresten tok en tur til Bergen, og fant denne fine restauranten/baren. Fantastisk sted med utrolig god atmosfære! Gode drinker og like god mat

Takk, tonjeped
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Skulle gjerne gitt 6 stjerner hvis det var mulig!

Utrolig kul og spenstig atmosfære! Får en skikkelig god vibe av å komme inn dørene her fra første stund. Gjennomført interiør, fantastisk mat og fantastisk god service, tross fulle border.

Drikken kom raskt på bordene og det samme med maten, god oppfølging fra servitørene.

Sinnsykt mange gode og morsomme drinker!

Maten var helt fantastisk og, og det var mer enn nok mat til en sulten kar.

Tusen takk for oss!

1  Takk, sivertuhr
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat og drinker. Betjeningen var fantastisk hyggelige. Vi delte en kombo rett for 2 og prøvde forskjellige drinker. Anbefaler alle som liker pina colada å prøve denne. Den beste vi har smakt... og vi har smakt noen i livet.
Vi bestilte bord til 25 for å feire en 18 års dag i aug før vi gikk

Takk, Lill Katrin S
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra service, hyggelig person møtte oss når vi ankom restaurant, maten var også veldig god mat. Fine lokaler. Kommer gjerne tilbake ved neste besøk i Bergen.

Takk, jarletjotta

Reisende som så på Cartel's Latin American Kitchen & Bar, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Cartel's Latin American Kitchen & Bar? Del dine erfaringer!