“Dårlig”

God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 26. juli 2020

Dårlig service, tok over 1 time før vi fikk maten. Spurte aldri om vi skulle ha påfyll med drikke. Maten var helt grei, noen bestilte biff og den var seig og smakløs. Burgerne var helt grei. Eneste positive med opplevelsen var søtpotetfries og drinkene.

Takk, 1234miaf

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fantastiske smaker! Her fant vi et latin-amerikansk smaks eventyr midt i Bergenvi var fem og tre spiste forskjellig fajitas, mens to spiste Diablo biff. Du verden for en herlig opplevelse. Husk å booke bord.

Takk, 2anneliv
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi var et selskap på seks, en valgte torsk, der forsvant fisken i krydderet. Ellers var alle vi andre fornøyd med maten, både burger og indrefilet. Jeg hadde argentinsk indrefilet, anbefales på det sterkeste om man er kjøttelsker. Gode drinker. Veldig travel kveld, men vi følte oss ikke glemt, så service er god. Anbefales om man tåler litt krydder.

Takk, P9516PJfrankh
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og kjæresten tok en tur til Bergen, og fant denne fine restauranten/baren. Fantastisk sted med utrolig god atmosfære! Gode drinker og like god mat

Takk, tonjeped
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Skulle gjerne gitt 6 stjerner hvis det var mulig!

Utrolig kul og spenstig atmosfære! Får en skikkelig god vibe av å komme inn dørene her fra første stund. Gjennomført interiør, fantastisk mat og fantastisk god service, tross fulle border.

Drikken kom raskt på bordene og det samme med maten, god oppfølging fra servitørene.

Sinnsykt mange gode og morsomme drinker!

Maten var helt fantastisk og, og det var mer enn nok mat til en sulten kar.

Tusen takk for oss!

1  Takk, sivertuhr

Reisende som så på Cartel's Latin American Kitchen & Bar, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Cartel's Latin American Kitchen & Bar? Del dine erfaringer!