“Spis og drikk på Salsa:-)”

Cartel's Latin American Kitchen & Bar
Vurdert som nr. 16 av 453 Restauranter i Bergen
God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Romantisk, Store grupper
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Salsa var en knallbra opplevelse, bra service og veldig god mat. Meksikansk øl og tequila gjorde maten og opplevelsen helt topp

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Henning1967

Anmeldt 27. august 2020

Her kombineres god mat med god atmosfære. Vi fire var enige om at vi aldri hadde fått slik mexikansk mat noe sted tidligere.

Service er meget bra og de har også avtale med en bar hvor du kan sitte og nyte ne øl elelr vin mens du venter på et ledig bord

Takk, espen496

Husk å booke bord her!
Det går fort unna med plasser, fullbooket hele tiden!

Vi hadde flaks at vi fikk ledig bord for to på en fredag kveld!

Maten er sterkt anbefalt og ansatte er hyggelige :) veldig fornøyd med valget!

Takk, pling2015
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Helt rååå mat! Og servicen var veldig bra! Servitørene var blide og serviceinstilt! Og til og med kokkene bidro til en sykt bra opplevelse her på denne resturanten! Tusen takk for en kveld vi sent vil glemme!!

1  Takk, enielse
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

En av de bedre resturangene jeg har vært på noen gang! Nydelig mat og drikke! Veldig hyggelige ansatte! Burde besøkes ha vis man er i Bergen absolutt

Takk, natasjai2014

Reisende som så på Cartel's Latin American Kitchen & Bar, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Cartel's Latin American Kitchen & Bar? Del dine erfaringer!