“Feirer min kjæres 40 års dag”

Cartel's Latin American Kitchen & Bar
Vurdert som nr. 16 av 469 Restauranter i Bergen
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Store grupper
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 16. juli 2021

Ble godt tatt imot. Ble fristet med tequila mug eller en alkoholfri variant på kjøpet. Ble gjort stas på når vi sa vi feiret 40 års dag. Ble anbefalt veldig gode retter Nydelig mat og nydelige folk. Vi satt ute, men restauranten i selv selv var veldig flott. Anbefales på det varmeste

Takk, StineHasto

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening som byr på det lille ekstra. Personlig service og oppmerksomhet. Herlig stemning. Dette er en veldrevet restaurant. Det virker som de ansatte har et godt arbeidsmiljø.

Maten er veldig god. Fantastiske burgere.

Delemenyen er også veldig smakfull, men kanskje litt stiv pris i forhold til verdi? Min personlige oppfatning er at pickles da burde vært byttes ut med noe sjømat. Ville dessuten droppet både ovnsbakte poteter og søtpotetfries, og heller hatt noen grillede grønnsaker.

Totalt sett en flott opplevelse!

Takk, 609livb
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Bergens beste restaurant - 10/10. Har vært her to ganger og leverer på øverste hylle hva angår service, drikkemeny og ikke minst maten. Kommer til å ta en del turer for å komme seg gjennom drikkemenyen, magisk.

Takk, Guide65420756981
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Usedvanlig hyggelig plass med superhyggelig betjening og deilig og variert mat med latinamerikanske smaker. Anbefales på det varmeste - her kommer vi definitivt tilbake!

1  Takk, jkse_no
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Kriminelt godt!
At dette utestedet ikke er arrestert fatter jeg ikke.
Maten er som kokain, du BLIR avhengig!

Takk, charlottej910

Reisende som så på Cartel's Latin American Kitchen & Bar, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Cartel's Latin American Kitchen & Bar? Del dine erfaringer!