“En opplevelse”

God for: Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Store grupper
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vanvittig god mat og utrolig hyggelige folk. Vi bestilte delemenyen og det var så mye godt. Husker ikke å ha hatt så mange gode ulike smaker.

Takk, Peter Nikolai H

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Spennende latinamerikansk inspirert restaurant. Virker som litt trendy med drikkebule nede, mens oppe i vinterhagen er det bare restaurant. Prøvde chili con carne. Anbefales. Hele familien stortrivdes.

Takk, 409bj_rnarn
Anmeldt 16. juli 2021

Ble godt tatt imot. Ble fristet med tequila mug eller en alkoholfri variant på kjøpet. Ble gjort stas på når vi sa vi feiret 40 års dag. Ble anbefalt veldig gode retter Nydelig mat og nydelige folk. Vi satt ute, men restauranten i selv selv var veldig flott. Anbefales på det varmeste

Takk, StineHasto
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening som byr på det lille ekstra. Personlig service og oppmerksomhet. Herlig stemning. Dette er en veldrevet restaurant. Det virker som de ansatte har et godt arbeidsmiljø.

Maten er veldig god. Fantastiske burgere.

Delemenyen er også veldig smakfull, men kanskje litt stiv pris i forhold til verdi? Min personlige oppfatning er at pickles da burde vært byttes ut med noe sjømat. Ville dessuten droppet både ovnsbakte poteter og søtpotetfries, og heller hatt noen grillede grønnsaker.

Totalt sett en flott opplevelse!

Takk, 609livb
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Bergens beste restaurant - 10/10. Har vært her to ganger og leverer på øverste hylle hva angår service, drikkemeny og ikke minst maten. Kommer til å ta en del turer for å komme seg gjennom drikkemenyen, magisk.

Takk, Guide65420756981

Reisende som så på Cartel's Latin American Kitchen & Bar, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Cartel's Latin American Kitchen & Bar? Del dine erfaringer!