“God mat og like god stemning!”

Cartel's Latin American Kitchen & Bar
Vurdert som nr. 16 av 469 Restauranter i Bergen
God for: Spesielle anledninger, Store grupper, Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Cartels leverer både på mat og stemning! Biffen var helt fantastisk god, det samme var vinen og drinkene. Dette er et populært sted, så måtte booke bord noen dager i forveien. Anbefales!

Takk, K_Norge

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk lokalets dårligste bord, ved siden av toalettene, ikke det beste utgangspunktet. Servicen var treg, maten halvgod, men stive priser.

Takk, Knut Eirik S
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vanvittig god mat og utrolig hyggelige folk. Vi bestilte delemenyen og det var så mye godt. Husker ikke å ha hatt så mange gode ulike smaker.

Takk, Peter Nikolai H
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Spennende latinamerikansk inspirert restaurant. Virker som litt trendy med drikkebule nede, mens oppe i vinterhagen er det bare restaurant. Prøvde chili con carne. Anbefales. Hele familien stortrivdes.

Takk, 409bj_rnarn
Anmeldt 16. juli 2021

Ble godt tatt imot. Ble fristet med tequila mug eller en alkoholfri variant på kjøpet. Ble gjort stas på når vi sa vi feiret 40 års dag. Ble anbefalt veldig gode retter Nydelig mat og nydelige folk. Vi satt ute, men restauranten i selv selv var veldig flott. Anbefales på det varmeste

Takk, StineHasto

Reisende som så på Cartel's Latin American Kitchen & Bar, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Cartel's Latin American Kitchen & Bar? Del dine erfaringer!