“Fantastisk mat og service!”

Cartel's Latin American Kitchen & Bar
Vurdert som nr. 16 av 469 Restauranter i Bergen
God for: Spesielle anledninger, Store grupper, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 4. august 2021

Samboeren min og jeg er ofte å spiser på Cartel’a/Salsa, og vi er like fornøyd hver eneste gang, med både de energiske og blide servitørene, og den gode maten. Sist vi var der hadde vi servitøren Alan, og dette er en servitør i ypperste klasse! Service-minded, blid, mye kunnskap om mat og drikke, og full av energi. Vi gleder oss til neste gang!

Takk, HenrikLT

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig serviceinnstilt, hyggelig og løsningsorientert betjening.Maten var også kjempegod og fin atmosfære og stil.

Takk, livturidm
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Cartels leverer både på mat og stemning! Biffen var helt fantastisk god, det samme var vinen og drinkene. Dette er et populært sted, så måtte booke bord noen dager i forveien. Anbefales!

Takk, K_Norge
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk lokalets dårligste bord, ved siden av toalettene, ikke det beste utgangspunktet. Servicen var treg, maten halvgod, men stive priser.

Takk, Knut Eirik S
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vanvittig god mat og utrolig hyggelige folk. Vi bestilte delemenyen og det var så mye godt. Husker ikke å ha hatt så mange gode ulike smaker.

Takk, Peter Nikolai H

Reisende som så på Cartel's Latin American Kitchen & Bar, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Cartel's Latin American Kitchen & Bar? Del dine erfaringer!