Cartel's Latin American Kitchen & Bar
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 18. august 2021

Kjempe god mat!
Beste restauranten i Bergen!
God stemming og veldig hyggelig personal!
Bytter ikke ut dette stedet mot noen andre plasser .
Alltid like fornøyd!❤️

Takk, BerioskaA1

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse og mat! Servitøren var utrolig flink og serviceminded og ga meg gode anbefalinger mtp at jeg er gravid, så når jeg spurte om to alternativer til hovedrett informerte hun om at den ene er veldig sterk på smak - så hun anbefalte det andre alternativet. Vi endte med en helaften med tre retter og kunne ikke vært mer fornøyd :)

Vi gikk aldri tom for drikke, og de var superflinke til å sørge for at vi alltid hadde kaldt vann i karaffel på bordet. Før den ble tom kom det en ny og fresh karaffel på bordet.

Registrering av gjester på iPad ble nå gjort av personalet - vi måtte ikke gjøre det selv, slik som påpekt i en annen anmeldelse her tidligere.

Kommer definitivt tilbake!

Takk, kamillakny
Anmeldt 12. august 2021

Restauranten var full. Betjening jobber fint og effektiv. Maten tok litt lang tid, men som sagt mye folk. Vi bestilte 4 forskjellige ting. Ingen var veldig fornøgd. Spesielt lite krydder i maten og spareribsen var godt under middels, men veldig stor porsjon. Utifra prisen var dette skuffende

Takk, sveine895
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk god mat! Den beste spareribsen jeg har spist i Norge. Og veldig god service, med en servitør (tror det var Alan han het), som var blid og energisk gjennom hele kvelden.

Anbefales sterkt!

Takk, Aaron K
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Merkelig opplevelse! Mottakelsen var alt annet enn hjertelig, fikk en følelse av samlebånd, og det eneste servitøren sa var at dette bordet var vårt i to timer, så løp han videre. Mulig han har alt for mange bord…? Synes han var stresset og lite imøtekommende. Etter at vi hadde bestilt, kom det en annen mann og ville registrere gjestene med tanke på Covid. Han hadde med seg en iPad, som han gikk fra bord til bord med. Så måtte man registrere seg inn på den selv. Taste inn selv… og så neste bord.. taste selv… Når jeg bemerket at det var en særdeles lite smittevern-vennlig måte å gjøre det på, bare lo han av meg, og kom med en forelesning om at de ikke hadde hatt utbrudd hos seg… Maten var himmelsk god, og veide således opp, men makan til merkelig kundebehandling har jeg ikke opplevd tidigere.. og det toppet deg da servitøren mer eller mindre smalt bankterminalen i bordet og løp videre når vi skulle betale… hmmmm…. Som sagt… merkelig opplevelse…

Takk, Vicky_71

Reisende som så på Cartel's Latin American Kitchen & Bar, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Cartel's Latin American Kitchen & Bar? Del dine erfaringer!