“God mat”

God for: Romantisk, Store grupper, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. september 2021

God mat og god drikke. Ikke for mye p velge mellom på menyen.
Gøyale drinker
stapp fult med folk på kvelden

Dato for besøk: september 2021
Takk, 0mariush

2024 av 386 anmeldelser

Anmeldt 18. august 2021

Kjempe god mat!
Beste restauranten i Bergen!
God stemming og veldig hyggelig personal!
Bytter ikke ut dette stedet mot noen andre plasser .
Alltid like fornøyd!❤️

Takk, BerioskaA1
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse og mat! Servitøren var utrolig flink og serviceminded og ga meg gode anbefalinger mtp at jeg er gravid, så når jeg spurte om to alternativer til hovedrett informerte hun om at den ene er veldig sterk på smak - så hun anbefalte det andre alternativet. Vi endte med en helaften med tre retter og kunne ikke vært mer fornøyd :)

Vi gikk aldri tom for drikke, og de var superflinke til å sørge for at vi alltid hadde kaldt vann i karaffel på bordet. Før den ble tom kom det en ny og fresh karaffel på bordet.

Registrering av gjester på iPad ble nå gjort av personalet - vi måtte ikke gjøre det selv, slik som påpekt i en annen anmeldelse her tidligere.

Kommer definitivt tilbake!

Takk, kamillakny
Anmeldt 12. august 2021

Restauranten var full. Betjening jobber fint og effektiv. Maten tok litt lang tid, men som sagt mye folk. Vi bestilte 4 forskjellige ting. Ingen var veldig fornøgd. Spesielt lite krydder i maten og spareribsen var godt under middels, men veldig stor porsjon. Utifra prisen var dette skuffende

Takk, sveine895
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk god mat! Den beste spareribsen jeg har spist i Norge. Og veldig god service, med en servitør (tror det var Alan han het), som var blid og energisk gjennom hele kvelden.

Anbefales sterkt!

Takk, Aaron K

Reisende som så på Cartel's Latin American Kitchen & Bar, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Cartel's Latin American Kitchen & Bar? Del dine erfaringer!