“Bursdagsfeiring”

God for: Store grupper, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 20. september 2021

Kjempe god mat og noen utrolig flinke karer på gulvet!

En veldig hyggelig overraskelse med dessert og lys til bursdagsbarnet!

Takk, U7586NBaliciaf

Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Vi fikk et bittelite bord i glasshuset i inngangspartiet som gav en følelse av å få plass selv om det var fullt. Ikke koselig stemning.
Maten kom rimelig kjapt, men den gav oss ikke en wow-opplevelse.
Min Vulcano Fajitas var ok, men hadde sterkt preg av grillsmak.
Den andre retten var en indrefilet som ble bestilt medium stekt. Denne var veldig lite stekt og var rå inni. Den ble tatt med til kjøkkenet og stekt videre på før den kom ut igjen. Men tilbehøret var det samme og hadde blitt kaldt. Forventet en «ny» tallerken som var lagt opp pent.
Hadde forventninger, men ble skuffet. Kommer ikke til å velge denne restauranten en annen gang.

1  Takk, gunnare132
Anmeldt 11. september 2021

God mat og god drikke. Ikke for mye p velge mellom på menyen.
Gøyale drinker
stapp fult med folk på kvelden

Takk, 0mariush
Anmeldt 18. august 2021

Kjempe god mat!
Beste restauranten i Bergen!
God stemming og veldig hyggelig personal!
Bytter ikke ut dette stedet mot noen andre plasser .
Alltid like fornøyd!❤️

Takk, BerioskaA1
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse og mat! Servitøren var utrolig flink og serviceminded og ga meg gode anbefalinger mtp at jeg er gravid, så når jeg spurte om to alternativer til hovedrett informerte hun om at den ene er veldig sterk på smak - så hun anbefalte det andre alternativet. Vi endte med en helaften med tre retter og kunne ikke vært mer fornøyd :)

Vi gikk aldri tom for drikke, og de var superflinke til å sørge for at vi alltid hadde kaldt vann i karaffel på bordet. Før den ble tom kom det en ny og fresh karaffel på bordet.

Registrering av gjester på iPad ble nå gjort av personalet - vi måtte ikke gjøre det selv, slik som påpekt i en annen anmeldelse her tidligere.

Kommer definitivt tilbake!

Takk, kamillakny

Reisende som så på Cartel's Latin American Kitchen & Bar, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Cartel's Latin American Kitchen & Bar? Del dine erfaringer!