“God mat , fin stemning og hyggelige ansatte . ”
Anmeldelse av Storm Brasserie

Vurdert som nr. 135 av 474 Restauranter i Bergen
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Storm Kjøkken & Bar er et av Bergens mest populære treffesteder, med en fantastisk beliggenhet i sentrum. God mat og drikke i stemningsfulle lokaler der alt er lagt til rette for hygge, festlig lag og kos. Lunsj med venner, en herlig helaften eller bare en drink og noe å godt å knaske på - alt dette og mer til får du hos oss.
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Var å spiste her etter show på Ole bull , helt supert å bare gå ned i underetasjen etter show . Vi var en gjeng på 14 og hadde reservert bord. Ble godt tatt imot av hyggelige servitører . Vi spiste mye forskjellig . Noen hadde fisk , andre kalv , blåskjell , burger og jeg med fler hadde en kyllingsalat med noe karri dressing med mango og litt forskjellig. Veldig godt . Hele bordet var fornøyd :) god drikke også og servicen var upåklagelig . Tommel opp :)

2  Takk, 668hannev
BirteI5, Salgssjef på Storm Brasserie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei,

det tok dessverre litt tid før vi fikk svart på den veldig hyggelige anmeldelsen din. Veldig kjekt at dere var så fornøyd med besøket hos oss, og enda mer hyggelig er det at dere velger å dele det her. Tusen takk for det - tommel opp:)

Hjertelig velkommen tilbake til oss - huset med alt det beste under samme tak!

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Har beholdt noen av slagerne på menyen. Ikke mulig (tror jeg) å bestille noe som ikke er velsmakende; burger, salater eller blåskjell. Gode porsjoner.

Takk, jantesays
BirteI5, Salgssjef på Storm Brasserie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei,
takk for tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med restauranten vår - tusen takk for fine ord!

Ha en fortsatt flott høstuke:)

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Stedet har fått ny eier. Dette er og blir en god lunsjrestaurant, med et godt utvalg på menyen. Hyggelige kelnere som kan faget sitt.

Takk, 421carstent

Hei,
takk for anmeldelse! Veldig hyggelig at du er så fornøyd - tusen takk for flotte ord om både menyen og mine kolleger i restauranten:)

Til info så er det ikke ny eier, men vi har fått på plass ny meny og mange nye, flinke kokker, så det er nok det som gir positivt utslag.

Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Besøkt flere ganger og fornøyd hver gang. Maten smaker meget bra. God stemning og hyggelig betjening med bra anbefaling.
Det er også hyggelig å gå en etasje opp etter maten for å nyte god drikke mer liv.
Kommer garantert tilbake.

Takk, Ole Andreas R

Hei,
tusen takk for tilbakemelding og beklager sent svar! Vi blir bare SÅ glad for å høre at våre gjester trives med både restauranten, maten og de som jobber der. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å anmelde oss her på Tripadvisor - tusen hjertelig:)

Ha en fortsatt strålende høstuke!

StormBbrasserie

Anmeldt 17. september 2018

Mottakelsen i restauranten var OK, bordet var reservert til vårt selskap på 6 personer. Imidlertid var kelneren ikke orientert om at middagen var bestilt i en «pakke» som inkluderte show + treretters middag her. Derfor ble utdelte menyer skyndsomt samlet inn igjen og vi fikk en muntlig presentasjon av vår meny.
Gjennom måltidet stort sett liten oppmerksomhet fra kelneren. Maten middels bra.
Regningen ble diskret betalt i kassen., noe kelneren tydeligvis ikke ble orientert om av sine kolleger. Dette ble klart for oss da vi skulle forlate restauranten, for da ropte kelneren høyt etter oss: «Har dere betalt?» En pinlig sorti etter et nokså middelmådig måltid.

Takk, kjoeen
BirteI5, Salgssjef på Storm Brasserie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Hei,
Takk for tilbakemelding. Her har vi dessverre ikke klart å gjøre jobben vår skikkelig, og det beklager vi så mye. Alle gjester som kjøper showpakker (middag og billett til forestilling) er tydelig merket i vårt interne system, så her har vi ikke fulgt med i timen. Takk for at du melder tilbake, vi skal ta en ny runde med både nye og gamle kolleger for å sikre at de er oppdatert på hvilke rutiner som gjelder.

Det hjelper selvsagt ikke på deres opplevelse, så jeg håper du vil overbringe en beklagelse til resten av følget ditt. Også håper jeg at dere ikke har gitt oss helt opp, vi kan så mye bedre, så vi håper å se dere tilbake en annen gang.

Ha en strålende høst!

Storm kjøkken & Bar

Reisende som så på Storm Brasserie, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Storm Brasserie? Del dine erfaringer!