“God service”

Vurdert som nr. 135 av 473 Restauranter i Bergen
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Storm Kjøkken & Bar er et av Bergens mest populære treffesteder, med en fantastisk beliggenhet i sentrum. God mat og drikke i stemningsfulle lokaler der alt er lagt til rette for hygge, festlig lag og kos. Lunsj med venner, en herlig helaften eller bare en drink og noe å godt å knaske på - alt dette og mer til får du hos oss.
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Vil først og fremst berømme personalet med god service og tilstedeværelse. Vennlige og hyggelige. Jeg trekker for en dessert som ikke satt som den skulle - og poteter som kom rimelig sent etter at hovedretten var servert. Litt å gå på her altså.

Takk, josteing455
BirteI5, Salgssjef på Storm Brasserie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei igjen,

Takk for anmeldelse og beklager noe sent svar! Veldig kjekt at du er fornøyd med besøket i restauranten vår og at mine kolleger tok godt vare på deg. Vi skal jobbe med tempoet på potetene:)

Ha en flott førjulstid og velkommen tilbake!

Beste hilsen
Ole Bull Huset

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Hadde en veldig god sandwich med kylling. Godt hjemmelaget brød med masse salat og saftig kylling. Helt grei betjening, men god atmosfære i resturantene.

Takk, dolimit

Hei igjen,

tusen takk for fin anmeldelse, det setter vi STOR pris på! Neste gang du kommer må du prøve vår bestselger; Asiatisk Kyllingsalat :)

Ha en flott førjulstid!

Beste hilsen

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Var å spiste her etter show på Ole bull , helt supert å bare gå ned i underetasjen etter show . Vi var en gjeng på 14 og hadde reservert bord. Ble godt tatt imot av hyggelige servitører . Vi spiste mye forskjellig . Noen hadde fisk , andre kalv , blåskjell , burger og jeg med fler hadde en kyllingsalat med noe karri dressing med mango og litt forskjellig. Veldig godt . Hele bordet var fornøyd :) god drikke også og servicen var upåklagelig . Tommel opp :)

2  Takk, 668hannev

Hei,

det tok dessverre litt tid før vi fikk svart på den veldig hyggelige anmeldelsen din. Veldig kjekt at dere var så fornøyd med besøket hos oss, og enda mer hyggelig er det at dere velger å dele det her. Tusen takk for det - tommel opp:)

Hjertelig velkommen tilbake til oss - huset med alt det beste under samme tak!

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Har beholdt noen av slagerne på menyen. Ikke mulig (tror jeg) å bestille noe som ikke er velsmakende; burger, salater eller blåskjell. Gode porsjoner.

Takk, jantesays
BirteI5, Salgssjef på Storm Brasserie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei,
takk for tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med restauranten vår - tusen takk for fine ord!

Ha en fortsatt flott høstuke:)

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Stedet har fått ny eier. Dette er og blir en god lunsjrestaurant, med et godt utvalg på menyen. Hyggelige kelnere som kan faget sitt.

Takk, 421carstent

Hei,
takk for anmeldelse! Veldig hyggelig at du er så fornøyd - tusen takk for flotte ord om både menyen og mine kolleger i restauranten:)

Til info så er det ikke ny eier, men vi har fått på plass ny meny og mange nye, flinke kokker, så det er nok det som gir positivt utslag.

Hjertelig velkommen tilbake.

Reisende som så på Storm Brasserie, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Storm Brasserie? Del dine erfaringer!