“Dårlig service både under og etter besøk !”
Anmeldelse av Storm Brasserie

Vurdert som nr. 135 av 473 Restauranter i Bergen
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Storm Kjøkken & Bar er et av Bergens mest populære treffesteder, med en fantastisk beliggenhet i sentrum. God mat og drikke i stemningsfulle lokaler der alt er lagt til rette for hygge, festlig lag og kos. Lunsj med venner, en herlig helaften eller bare en drink og noe å godt å knaske på - alt dette og mer til får du hos oss.
Anmeldt 15. november 2018

Vi booket bord på Storm til den 9. nov og gledet oss til en helaften med god mat og standup på Ole Bull Scene.
Dessverre ble vi skuffet over både servering og service.

Vi fikk servert kald mat og det var bortimot umulig å få kontakt med servitørene etter servering, som heller ikke kom og spurte om maten smakte.
Vi måtte selv ta kontakt og forklare situasjonen.

Etter en tid fikk vi maten tilbake «ferdig» oppvarmet., dog uten bestikk. Heldigvis klarte vi å finne dette selv etter at servitøren igjen var forsvunnet.
Tross for varm mat, var kjøttet seigt og vi spiste ikke opp.

Vi ble tilbudt kaffe på huset, men takket nei da vi ikke følte at dette var noen kompensasjon.

Servitør beklaget situasjonen med at det var fult kjør og diverse hendelser på restauranten. Vi sendte e-post til restauranten i etterkant av besøket, men fikk ingen tilbakemelding eller svar.

Veldig skuffende av Storm, hvor vi tidligere har hatt hyggelige og gode opplevelser.
Blir lenge til neste besøk!

Standupen var imidlertid veldig bra! :-)

1  Takk, Cecilie B
BirteI5, Salgssjef på Storm Brasserie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei,

takk for tilbakemelding og beklager så mye sent svar! Dette hørtes ikke ut som en hyggelig opplevelse i restauranten vår, og det beklager vi på det sterkeste. Det er heller ikke bra at vi ikke har fanget opp mailen din, det er på ingen måte slik vi ønsker å behandle våre gjester.

På vegne av Storm Brasserie må jeg bare si unnskyld. Heldigvis har dere vært hos oss tidligere så dere vet at vi kan så mye bedre. Enda godt at det ble en god avslutning på besøket hos oss med god standup!

Vi håper dere ikke helt har gitt oss opp og at dere tar sjansen på å komme tilbake ved en senere anledning.

Ønsker dere en fin førjulstid!

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Vil først og fremst berømme personalet med god service og tilstedeværelse. Vennlige og hyggelige. Jeg trekker for en dessert som ikke satt som den skulle - og poteter som kom rimelig sent etter at hovedretten var servert. Litt å gå på her altså.

Takk, josteing455

Hei igjen,

Takk for anmeldelse og beklager noe sent svar! Veldig kjekt at du er fornøyd med besøket i restauranten vår og at mine kolleger tok godt vare på deg. Vi skal jobbe med tempoet på potetene:)

Ha en flott førjulstid og velkommen tilbake!

Ole Bull Huset

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Hadde en veldig god sandwich med kylling. Godt hjemmelaget brød med masse salat og saftig kylling. Helt grei betjening, men god atmosfære i resturantene.

Takk, dolimit

Hei igjen,

tusen takk for fin anmeldelse, det setter vi STOR pris på! Neste gang du kommer må du prøve vår bestselger; Asiatisk Kyllingsalat :)

Ha en flott førjulstid!

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Var å spiste her etter show på Ole bull , helt supert å bare gå ned i underetasjen etter show . Vi var en gjeng på 14 og hadde reservert bord. Ble godt tatt imot av hyggelige servitører . Vi spiste mye forskjellig . Noen hadde fisk , andre kalv , blåskjell , burger og jeg med fler hadde en kyllingsalat med noe karri dressing med mango og litt forskjellig. Veldig godt . Hele bordet var fornøyd :) god drikke også og servicen var upåklagelig . Tommel opp :)

2  Takk, 668hannev

Hei,

det tok dessverre litt tid før vi fikk svart på den veldig hyggelige anmeldelsen din. Veldig kjekt at dere var så fornøyd med besøket hos oss, og enda mer hyggelig er det at dere velger å dele det her. Tusen takk for det - tommel opp:)

Hjertelig velkommen tilbake til oss - huset med alt det beste under samme tak!

Beste hilsen,

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Har beholdt noen av slagerne på menyen. Ikke mulig (tror jeg) å bestille noe som ikke er velsmakende; burger, salater eller blåskjell. Gode porsjoner.

Takk, jantesays
BirteI5, Salgssjef på Storm Brasserie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei,
takk for tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med restauranten vår - tusen takk for fine ord!

Ha en fortsatt flott høstuke:)

Beste hilsen,

Reisende som så på Storm Brasserie, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Storm Brasserie? Del dine erfaringer!