“Vi var kun på terrassen i 2 etg. Hyggelig plass.”
Anmeldelse av Storm Brasserie

Storm Brasserie
Vurdert som nr. 119 av 469 Restauranter i Bergen
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Storm Kjøkken & Bar er et av Bergens mest populære treffesteder, med en fantastisk beliggenhet i sentrum. God mat og drikke i stemningsfulle lokaler der alt er lagt til rette for hygge, festlig lag og kos. Lunsj med venner, en herlig helaften eller bare en drink og noe å godt å knaske på - alt dette og mer til får du hos oss.
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Vi var et par som kun ville ha vin. Ble godt mottatt og hadde en trivelig opplevelse. Kjekk plass med hyggelig betjening.

Anmeldt 3. september 2020 via mobile enheter

Vi var 11 personer på terrassen i andre etasje, og benyttet kun baren. Fikk kjempegod service av hyggelig betjening pluss godt utvalg av drikke. Super plass.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, RosslandR
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Bra og velsmakende mat. God service. Greit sted for en enkel lunsj. Ikke håpløs priset. Blåskjellene var kanskje i minste laget.

2  Takk, GunnarB864
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Kjekk restaurant som ligger sentralt i Bergen sentrum. Grei og variabel meny, og god mat. Fine lokaler og hyggelig bar i andre etasje. Hyggelig betjening.

Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Hyggelig restaurant i Bergen sentrum. God mat, god vin og hyggelig betjening. Et bra konsept som kan besøkes flere ganger. Hyggelig bar og terrasse i andre etasje.

Dato for besøk: juni 2020

Reisende som så på Storm Brasserie, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Storm Brasserie? Del dine erfaringer!