“Ordinery”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Reservater
Middagsalternativer: Reservater
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Litt bortgjemt restaurant like ved Domkirken. Greit lokale og hyggelig service. Maten er helt på det jevne, ikke noe spesielt. Kylling Korma var ganske smakløs, og selv med medium sterkhetsgrad var den ganske tam. Rett og slett lite smak i rettene. Naan-brødet var skikkelig godt, men resten skuffet. Restauranten er også ganske overpriset i forhold til andre indiske restauranter.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, KennethO547

Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Wow! For en fantastisk restaurant. Når du blir møtt av et personale så blid at kun øra stopper smilet, rask og effektiv vist til bordet ditt i en lun, enkel og varmt lokale er starten perfekt. Blir så anbefalt de nydeligste retter og drikke. Vi tok 3 retter med chicken tikka og chicken tikka masala og lam krahai. NYDELIG! Rimelig italiensk husets vin. Indisk øl. Vi storkoste oss. Jeg elsker indisk mat, og har spist på flere steder i Oslo og København spesielt. Her i Bergen er de så absolutt på høyde med disse. Jeg mener dette stedet er det beste! Tusen takk. At det ikke er daglige køer for å spise her skjønner je itte. Toppkarakter! Je kjæm att ❤️

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Skjolas
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Reiser mye til Bergen og kommer alltid tilbake til dette stedet. Det er nydelig indisk mat i avslappende enkle omgivelser. Ikke spesielt pretensiøst, men deilig enkelt hvis man vil spise enten alene eller sammen med flere. Klassiske indiske retter med deilig tilbehør. Prøv Onion-mix, den er bare nydelig. Nam, nam

Takk, 518ketile
Anmeldt 17. september 2018

Booket bord her sammen med noen gjester, etter de ønsket indisk mat. Forventet ikke så mye basert på tilbakemeldinger fra andre her på Tripadvisor, men Arti overrasket positivt.
Gode smaker og fine retter, servert med hyggelig service. Lokalet er rent og fint, men altfor sterk belysning.

Takk, Alf F
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Har vært på Arti før og har da vært fornøyd. Sist vi har der måtte vi vente i langt over en time før vi fikk mat. Servitørene hadde svært dårlig kommunikasjon med oss som kunden. Da maten først kom var den i feil styrkegrad, og det var plast i maten. Vi sa da at vi ønsket å gå. Da ble servitøren ufin og ville ha oss med inn på kjøkkenet for å snakke med sjefen(?!). Absurd opplevelse!
Styr unna denne restauranten!

Dato for besøk: april 2018
Takk, Elisabeth0403

Reisende som så på Arti Indisk Restaurant, så også på

Har du vært i Arti Indisk Restaurant? Del dine erfaringer!