“Takeaway”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 28. juli 2020

Har spist indisk mat i 20 forskjellige byer. Aldri har jeg smakt så dårlig indisk mat. Jeg var sulten og bestilte takeaway. Maten var så dårlig at jeg endte opp med å kaste det!

3  Takk, 278abukara

Anmeldt 26. juli 2020

Dette stedet anbefales ikke. Vi ventet 45min på mat og fikk beskjed om at vi var i kø bak take away så det var derfor det tok lang tid.

Maten var så som så. Det er var dårlig med kjøtt. Skulle gjerne vært litt mer en 4 biter.

Servitøren var sur og brukte lang tid.

Takk, MatEsker1453
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte take away, og maten var både varm og god. Tikka Masala til drøye 200 er billig. Nanbrød også godt!

Takk, Magnus B
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god indisk mat og veldig søt og hyggelig betjening. Generelt bare hyggelige folk som jobber der og passet på at vi hadde det fint. Anbefales!

2  Takk, IngaOslo
Anmeldt 28. mai 2020 via mobile enheter

Useriøs aktør!

Bestilte take-away gjennom foodora for rundt 700,- fra denne restauranten. Blir oppringt av en medarbeider for stedet som sier han kan tilby meg kyllingretter i stedet for lammerettene jeg hadde bestilt, siden de var tom(!) for lam....

Helt alvorlig talt, for ikke å snakke om prisforskjellen, så skulle dere jo ha ringt for å informere om at jeg fikk to kyllingretter gratis om noe!

Håper dere gjør noe med dette.

Kommer ikke til å anbefale dere til noen.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, ulrik_enj