“Dårlig service og ok mat. ”
Anmeldelse av Arti Indisk Restaurant - STENGT

Arti Indisk Restaurant
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Førsteinntrykket var som å komme inn i en gammel og slitt restaurant. Servitøren som var på jobb virket ikke veldig serviceinnstilt. Det tok lang tid før vi fikk bestilt mat og det tok lang tid før maten ble servert. Middagen i seg selv smakte godt og både voksne og barn var fornøyd med maten. Servitøren kostet på seg ett smil da vi hadde betalt og gikk.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, tonjecarina

Anmeldt 28. juli 2020

Har spist indisk mat i 20 forskjellige byer. Aldri har jeg smakt så dårlig indisk mat. Jeg var sulten og bestilte takeaway. Maten var så dårlig at jeg endte opp med å kaste det!

3  Takk, 278abukara
Anmeldt 26. juli 2020

Dette stedet anbefales ikke. Vi ventet 45min på mat og fikk beskjed om at vi var i kø bak take away så det var derfor det tok lang tid.

Maten var så som så. Det er var dårlig med kjøtt. Skulle gjerne vært litt mer en 4 biter.

Servitøren var sur og brukte lang tid.

Takk, MatEsker1453
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte take away, og maten var både varm og god. Tikka Masala til drøye 200 er billig. Nanbrød også godt!

Takk, Magnus B
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god indisk mat og veldig søt og hyggelig betjening. Generelt bare hyggelige folk som jobber der og passet på at vi hadde det fint. Anbefales!

2  Takk, IngaOslo

Reisende som så på Arti Indisk Restaurant, så også på