“God mat. Vi valgte stikke”
Anmeldelse av Hot WOK

Hot WOK
Vurdert som nr. 126 av 452 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Asiatisk, Kinesisk, Pizza
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

God mat. Vi valgte stikke innom her for en rask matbit på en tirsdag kveld. Det var forholdsvis mange i lokale. Det var veldig trangt mellom bordene, og spesielt med tanke på den korona-situasjonen vi er i nå.
Maten smakte godt. Litt stresset servitør.

Takk, VacationOslo

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

God og autentisk restaurant. Veldig god mat. Service var noe vanskelig grunnet språkproblemer med Servitøren. Vi koste oss og som sagt maten er høydepunktet her på Hot Wok

Takk, FamSolli-Olsen
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Var veldig fornøyd med maten der. Bestilte rett med 3 chili, den var ikke sterk. Barna elsket stekte nudler med kylling. Maten kom raskt og prisene var greie.

Takk, 335anastasiah
Anmeldt 5. oktober 2019 via mobile enheter

Kjekk beliggenhet med greie priser, maten var veldig god og ble servert på kort tid selv om det var litt folk i restauranten, anbefaling herifra

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, OddRichard
Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Veldig greie priser på et sentralt sted som serverer veldig god mat og rikelig er det også. Vi klarte ikke å spise ferdig maten vår.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 86jonasberg

Reisende som så på Hot WOK, så også på

Har du vært i Hot WOK? Del dine erfaringer!