“God mat, rolig, familievennlig, rent og moderne.”
Anmeldelse av Hot Wok City

Hot Wok City
Vurdert som nr. 130 av 469 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Asiatisk, Kinesisk, Pizza
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Fin, ren plass med fin utsikt ut i gågaten. Rolig og hyggelig atmosfære med hyggelig personale. De sørget også for at vannglassene alltid var fylt opp.

Vi bestilte tre ulike retter, og alle rettene kom pent anrettet på tallerken og smakte veldig godt. Anbefales.

Takk, tomasl31

Anmeldt 29. juli 2020

Flott lokale sentralt i Bergen. God mat til greie priser. Grei betjening. Anbefaler bord med vinduet.

Takk, MisterRAJ
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Veldig grei restaurant, får noe følelse av gatekjøkken men trivelig bevertning og greie priser. Veldig god mat absolutt å anbefale.

1  Takk, 417christers
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

God mat. Vi valgte stikke innom her for en rask matbit på en tirsdag kveld. Det var forholdsvis mange i lokale. Det var veldig trangt mellom bordene, og spesielt med tanke på den korona-situasjonen vi er i nå.
Maten smakte godt. Litt stresset servitør.

Takk, VacationOslo
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

God og autentisk restaurant. Veldig god mat. Service var noe vanskelig grunnet språkproblemer med Servitøren. Vi koste oss og som sagt maten er høydepunktet her på Hot Wok

Takk, FamSolli-Olsen

Reisende som så på Hot Wok City, så også på

Har du vært i Hot Wok City? Del dine erfaringer!