“Ekstrem lang ventetid, spis godt før du drar hit!”

Krystall Restaurant & Take-Away
Vurdert som nr. 141 av 470 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Asiatisk, Kinesisk
Anmeldt 15. august 2021

Vi er 4 og har ventet i snart en time på maten. FÅ OPP TEMPOET!! Vennligst få flere ansatte eller mindre plass til resturangen.

Takk, Kulgutt

Anmeldt 25. februar 2020 via mobile enheter

Kjøpte kylling i sursøt saus, har bestillt den mange ganger, men i dag syns jeg den var litt tam i smak. De andre gangene har den vert veldig smakfull, og vert hvitløk i. Den fungerte men var ikke helt nydelig.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Helene S
Anmeldt 22. november 2019 via mobile enheter

har spist her flere ganger og kommer til å spise her igjen. fantastisk mat. veldig hyggelige ansatte.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, selinaerdal
Anmeldt 12. juni 2019 via mobile enheter

Var på restauranten på Ettermiddags tid, Ok med folk. Begge bestilte kylling i sursøt saus, den smakte helt greit, men syns de har steget ganske mye siden sist jeg var der. 169kr PR rett vi hadde.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Helene S
Anmeldt 27. mars 2019 via mobile enheter

Jeg var å spiste her forrige uke med en gjeng på ca 20 personer. Det tok 30 min før de tok bestillingen vår, og vi måtte vente i 1 time og 30 min på maten. Når folk først begynte å få maten sin hadde flere fått feil. Vi prøvde å si ifra til personale men de sa at det var det vi hadde bestilt og at om vi ville ha en annen rett måtte vi betale for begge. Veldig frekke og mente at det var vår feil selv om det var over halvparten på bordet som ikke fikk det de hadde bestilt.

Alt i alt dårlig service, frekke servitører og maten smaker ok.

Anbefaler folk på det sterkeste å IKKE ta turen innom denne restauranten.

Dato for besøk: mars 2019
3  Takk, Aresh S

Reisende som så på Krystall Restaurant & Take-Away, så også på

Har du vært i Krystall Restaurant & Take-Away? Del dine erfaringer!