“Anbefales!”

God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, vin og service! Rimelige priser. Dette stedet anbefales på det varmeste. Jeg gleder meg allerede til neste gang!

1  Takk, 90elinak

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

En voksen og en tenåring skulle prøve lørdagslunsj her, forventningene var høye og de innfridde, nesten. God mottakelse, hyggelig servitører som var akkurat passe tilstede. Brød kom raskt på bordet, blant annet nydelig varmt surdeigsbrød. Torsk til forrett smakte utmerket selv for en som ikke er så glad i fisk, hjort er aldri feil, her i flere varianter. Nydelig! Sjokoladekake til dessert burde jo heller ikke slå feil, men, greit nok at det er lunsj og mindre porsjoner, men kaken var minimal. Det som var av den var himmelsk, sammen med ganache og karamell, og en snadder is. Hadde nok ikke kostet så mye å minst doble størrelse på kaken og vi hadde gått lykkelig der i fra.....

1  Takk, sireni2016
Anmeldt 1. november 2018

Beste service fra vi kom innenfor døren til den nye Colonialen 44 til vi glade og fornøyde gikk hjem, passelig mette, selv om den ene damen syntes det var alt for lite hasselnøttis til desserten. Maten var lekkert presentert og smakte veldig godt. Vinene passet utmerket til. Vi ble fortalt akkurat passe om rettene. Koselig atmosfære, gode stoler, rundt bord,- egentlig alt vi kunne ønsket oss. Gleder meg til neste gang.

Takk, AnneRitaG1
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Gi denne restauranten ei Michelin-stjerne! Utsøkt - alt ⭐️
Perfekt fra A til Å; mottakelse, presentasjon, smak, service, lokaler, ... Anbefales på det sterkeste!

Takk, Eva U
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Et sted å komme til for å bli overrasket med de nydeligste smaker og noen flotte komposisjoner. Her blir du tatt godt vare på av et svært oppmerksomt, hyggelig og behagelig vertskap. Supert at dere skifter meny så ofte- vi kommer fort tilbake for å oppleve mer.

Takk, Honeycorn

Reisende som så på Colonialen 44, så også på

Har du vært i Colonialen 44? Del dine erfaringer!