“Meget godt restaurantbesøk”

God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 12. november 2018

Stedet er allerede omtalt som en av de beste restaurantene i Bergen, så forventningene var deretter. Meget gode retter, med gode råvarer og smaker. Godt presentert. Gode tilhørende viner. Hyggelige lokale med avslappet atmosfære. Absolutt verdt et besøk.

1  Takk, Geir K

Anmeldt 7. november 2018

Anbefales på det varmeste. Bergens beste restaurant?
Ankom og ble varmt tatt i mot. Rask og effektiv service.
Maten var perfekt for "vanlige" mennesker, ikke for sær, men likevel ikke kjedelig og forutsigbar.
Vinene som ble anbefalt beriket og løftet både maten og vinen selv og spesielt en naturvin som ble anbefalt til lettsaltet torsk fungerte så godt at den ble kveldens høydepunkt.
Super opplevelse, og vi gleder oss til neste gang vi kommer på besøk.

1  Takk, mortenb766
Anmeldt 5. november 2018

En flott kveld med god service, fantastisk mat og vin.
Vi entret Matbaren og fikk en orangevin i glasset, deretter videre til bordet for ny meny. Avsluttet kvelden i Matbaren. Anbefales !

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Erik B
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, vin og service! Rimelige priser. Dette stedet anbefales på det varmeste. Jeg gleder meg allerede til neste gang!

1  Takk, 90elinak
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

En voksen og en tenåring skulle prøve lørdagslunsj her, forventningene var høye og de innfridde, nesten. God mottakelse, hyggelig servitører som var akkurat passe tilstede. Brød kom raskt på bordet, blant annet nydelig varmt surdeigsbrød. Torsk til forrett smakte utmerket selv for en som ikke er så glad i fisk, hjort er aldri feil, her i flere varianter. Nydelig! Sjokoladekake til dessert burde jo heller ikke slå feil, men, greit nok at det er lunsj og mindre porsjoner, men kaken var minimal. Det som var av den var himmelsk, sammen med ganache og karamell, og en snadder is. Hadde nok ikke kostet så mye å minst doble størrelse på kaken og vi hadde gått lykkelig der i fra.....

1  Takk, sireni2016

Reisende som så på Colonialen 44, så også på

Har du vært i Colonialen 44? Del dine erfaringer!