“Maten,- ikke lydnivået...”

God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 10. januar 2019

Nå flyttet til nr 44. Nå også mer attraktiv for gjester uten representasjonskonto, men slett ikke rimlig. Fast meny hver kveld. 5 retter. Tilhørende vinpakke anbefales. Variert og spennende. "Vintertorsk" høgdare i vår pakke. Også spennende med bit av andebryst og fuglens hjerte. Små porsjoner, men samlet blir de fleste mette. Unødvendig høy musikk i lokalet, og før og mellom mat takler ikke stedets akustikk normale samtaler. Da er det gjerne den med "utestemme" på nabobordet som overtar lokalet...

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Lars162

Anmeldt 29. desember 2018

Lunsjen på ein sur desemberdag vart ikkje slik vi hadde trudd. Tom for akevitt, visste ikkje kva genever var. Servitøren sa ho ikkje hadde så god greie på vin då vi spurde om tørr kvitvin. Forretten var god, men sparsommeleg, Hovudretten (angus) var seig og full av trevlar. Fekk eit par nye kjøttstykke som var av ein heilt annan kvalitet. Tilbehøret; løk og rosenkål var svidd. Desserten var veldig god og løfta vurderinga opp frå to til tre.

Takk, laffenM
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

30 år med de best 7 venner, på Bergens beste spisested. Nr. 1 er K44. Vin til 5☆ mat 5+☆ service 4,5☆ på en travel kveld. En meny, ikke noe tull. Kommer tilbake.

2  Takk, Bergen5231
Anmeldt 17. desember 2018

En flott restaurant med behagelig atmosfære, nydelig mat og deilige viner. Svært hyggelige og kunnskapsrike servitører som serverte mat fra lett tilgjengelige kokker. Det åpne kjøkkenet er med på å gjøre dette til, ikke et måltid, men en opplevelse. Vi startet og avsluttet med noen glass i baren, kan anbefales!

Takk, HelTuf
Anmeldt 11. desember 2018

Godt å ha en oase i byen og komme til. Deilige retter og god kaffe. Harsk godt brød at vi tok med hjem.

Takk, 849ingerr

Reisende som så på Colonialen 44, så også på

Har du vært i Colonialen 44? Del dine erfaringer!