“Skuffende”

God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 19. januar 2019

Hyggelige ansatte, fine omgivelser, men mengden en fikk av mat var svært lite, knapt nok til å vurdere kvaliteten. Når en bestiller en 4 retters meny så forventer en at en ikke er sulten når en går der i fra. Vi kommer ikke igjen.

4  Takk, Richard B

Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, godt komponert meny, trivelig atmosfære, hyggelig kelner. Flott innredet sted. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, Tina_and_Olav
Anmeldt 16. januar 2019

Alt står til terningkast 6 her. Herlig atmosfære, veldig bra mat, topp vin til fornuftig pris og veldig god service.

1  Takk, Alf F
Anmeldt 10. januar 2019

Nå flyttet til nr 44. Nå også mer attraktiv for gjester uten representasjonskonto, men slett ikke rimlig. Fast meny hver kveld. 5 retter. Tilhørende vinpakke anbefales. Variert og spennende. "Vintertorsk" høgdare i vår pakke. Også spennende med bit av andebryst og fuglens hjerte. Små porsjoner, men samlet blir de fleste mette. Unødvendig høy musikk i lokalet, og før og mellom mat takler ikke stedets akustikk normale samtaler. Da er det gjerne den med "utestemme" på nabobordet som overtar lokalet...

Takk, Lars162
Anmeldt 29. desember 2018

Lunsjen på ein sur desemberdag vart ikkje slik vi hadde trudd. Tom for akevitt, visste ikkje kva genever var. Servitøren sa ho ikkje hadde så god greie på vin då vi spurde om tørr kvitvin. Forretten var god, men sparsommeleg, Hovudretten (angus) var seig og full av trevlar. Fekk eit par nye kjøttstykke som var av ein heilt annan kvalitet. Tilbehøret; løk og rosenkål var svidd. Desserten var veldig god og løfta vurderinga opp frå to til tre.

Takk, laffenM

Reisende som så på Colonialen 44, så også på

Har du vært i Colonialen 44? Del dine erfaringer!